tycon1
nkka
Halloj, jag har en gammal saab900ng (new generation), med orginalstereo...Jag orkar inte göra något åt ljudet för närvarande, men tänkte uppgradera till en cd-spelare (till och börja med). Men eftersom saab är saab, så är orginalstereon special special, och därför lite svår att byta då man behöver en specialsladd för att koppla in en ny stereo osv. Så min idé var att koppla in en extern cd-spelare till orginal stereon.
Fungerar det? Går det att koppla in till exempel en cd-växlare till vilken stereo som helst? Jag har länge funderat på en liknande...
LÄNK
Kan jag koppla in en sådan och slänga in i handsfacket till stereon, och köra cd? Är den där spelaren samma princip som en gammal hederlig cd-växlare? Stereon verkar ju vara kompitabel för cd-växlare då det finns som extratillbehör?
ps. Jag vill ha en spelare som klarar mp3-format. ds.
Tips mottages gärna..
Fungerar det? Går det att koppla in till exempel en cd-växlare till vilken stereo som helst? Jag har länge funderat på en liknande...
LÄNK
Kan jag koppla in en sådan och slänga in i handsfacket till stereon, och köra cd? Är den där spelaren samma princip som en gammal hederlig cd-växlare? Stereon verkar ju vara kompitabel för cd-växlare då det finns som extratillbehör?
ps. Jag vill ha en spelare som klarar mp3-format. ds.
Tips mottages gärna..
Last edited: