Jag har ett biltema batteri (ej slutet) köpt i våras funkar hur bra som helst än så länge iallafall. Nu kommer jag inte ihåg vilket men det finns bara ett som stämmer någolunda med org (mått och ah) och har inte haft nåt läckage vid weelies
Du blir min referens!Tomasol skrev:Jag har ett biltema batteri (ej slutet) köpt i våras funkar hur bra som helst än så länge iallafall. Nu kommer jag inte ihåg vilket men det finns bara ett som stämmer någolunda med org (mått och ah) och har inte haft nåt läckage vid weelies
tobbeviking skrev:Vart har du sett att det är ett C klassat batteri?
EXAKT på vilket vis får batteriet fel laddström?
Hur många lägen tror du att det finns på en vanlig batteriladdare?
Vad har du laddregulatorn till på din hoj, handvärmare?
Skulle 2Ah spela så stor roll så kan man ju lika bra gräva ner hojen eller :kocko
//Tobbe
Använd dina två ögon och LÄSturken skrev:Då ska vi se... Svaret på frågan hur jag vet om det är c-klassat, jo när jag föddes ingick 2 ögon och tror det eller ej en gnutta sunt förnuft. Tror du att biltemas skitbatteri är A-klassade eller? Du får inte ett BRA batteri för den pengen. Att folk e så dumsnåla och handlar skit när det ändå är en ganska viktig del förstår inte jag. Sen tror du tydligen att det bara finns en typ av laddningsregulator på vår jord... Du tror inte att den du har ska lämna en laddström som är avsedd för det batteri som sitter från början??? Det tror jag dom har tänkt på sörru! Men för all del gräv ner skiten...
turken skrev:Då ska vi se... Svaret på frågan hur jag vet om det är c-klassat, jo när jag föddes ingick 2 ögon och tror det eller ej en gnutta sunt förnuft. Tror du att biltemas skitbatteri är A-klassade eller? Du får inte ett BRA batteri för den pengen...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|