Det undrar jag ocksåChii skrev:vad vad vad
sandstream skrev:Det undrar jag också
sandstream skrev:Det undrar jag också
Det tror jag inte, tvärtom är det nog någon som är rejält sarkastiskRipper skrev:Hur som helst så är den riktigt rolig, men det värsta är väl att personen menar allvar med den...
sandstream skrev:Det tror jag inte, tvärtom är det nog någon som är rejält sarkastisk
Teo skrev:Å fan, Jag som inte sitter och glor på SH hela dagarna och inte har hunnit läsa samtliga inlägg i alla trådar visste inte det, ber å det ödmjukaste om ursäkt och kryper med svansen mellan mina lurviga in under gösdlelstacken igen och gråter mig till sömns.
/Gustav
Jag kan ha fel men det kändes lite överdrivet, som att någon ville visa hur korkat det är med biltullar och att de drabbar de vanliga människorna mest, inte rika krösusar på Östermalm eller i Djursholm.Chronic skrev:Vad får dig att tro det, se tex här på forumet så många distanslösa, icke-ironiker det finns..
Teo skrev:Den är överallt! leta bland trådarna, den har postats över tvåtusen gånger, sen var den inge kul heller...
(fast Jag tycker det, men jag är ju ingen stefan å krister-fan heller...)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |