BKK för tjejer på Tuvängen, S-tälje, 28/5-2005!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu är det dags igen! BMW MC-klubben anordnar en tjejdag på Tuvängens gokartbana i år igen! :tummenupp

Vill du veta mer? Läs på BMW MC-klubbens hemsida!

Skillnaden mot förra året är att dagen även är öppen för vad de kallar för rookies, i det här fallet killar som inte kört bana förut och känner att de vill prova på i lugn och ro.

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Krävs det att man kör en sån där konstig (läs ful) tysk mc med felgjord motor?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det var ett j-a tjat om ANDRA aktiviteter den dagen... :va Tråden talar om att det finns möjlighet för dem som vill att köra bana i STOCKHOLMSOMRÅDET, jag tror inte ngn av de som är aktuella för det har för avsikt att åka upp till mygghelvetet i vilket fall som helst. Möjligtvis kan MC-dagarna i Slöddertälje kriga om uppmärksamheten, men jag vet ju vad jag skulle välja om jag behövde/kunde... :rolleyes:

Så, sluta skriva om oväsentligheter här och håll er till ämnet är ni snälla. :7peta

/ Veronica (som verkar osedvanligt grinig idag)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ja, varför inte----kan säkert bli skitskoj. Som det ser ut nu e jag på, men....läste inte tillräckligt noga tyligen för nu minns jag inte vad det stod om anmälningar.

SKIT såg precis att jag jobbar 6-12 den lördagen :huvet

Men, kanske kan man lösa det på nåt sätt...bara att avvakta alltså.

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det är ingen anmälan på BMW-klubbens körningar, man åker dit och anmäler sig på plats from kl.8, är med på teorin kl.08.45 om man aldrig varit där förut och kör från kl.9 till kl.12.

Det kostar 100 kr att köra, 20 kr till om man vill fika och då ingår fika under körningen och korvgrillning efteråt (viktigast av allt - skitsnacksstunden).

Vi var 26 tjejer förra året och vi hade hur kul som helst. Visa intresse för de aktiviteter som ordnas för oss, de behövs trots allt!

:krama

Nett

Triplebruden
Gick med
7 Mar 2003
I mitt hus med konstiga formklippta buskar.
Hoj
Speed Triple
duckie skrev:
Nej nej, då ska vi åka häxrally!
Yasha skrev:
jag tror inte ngn av de som är aktuella för det har för avsikt att åka upp till mygghelvetet i vilket fall som helst. :rolleyes:
Så, sluta skriva om oväsentligheter här och håll er till ämnet är ni snälla. :7peta
/ Veronica (som verkar osedvanligt grinig idag)

Smaken är ju som baken :7peta Välkomna i allafall till ett vackert dalarna och ett mycket populärt Häxrally, utan mygg och helvete ;) Ni andra ska givetvis också ha en trevlig helg när ni gnir runt runt i ringen.

:banana

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Som sagt... den här tråden handlar om BKK på Tuvängen... :7peta Och de som åker dit kommer att få kul, som vanligt! :tummenupp

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Yasha skrev:
Som sagt... den här tråden handlar om BKK på Tuvängen... :7peta Och de som åker dit kommer att få kul, som vanligt! :tummenupp

Jag skulle gärna vilja följa med... men jag antar att man inte är välkommen utan körkort.... :(

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Minimorran skrev:
Jag skulle gärna vilja följa med... men jag antar att man inte är välkommen utan körkort.... :(
Om du har handledare med dig är du alldeles särskilt välkommen på de här körningarna! Du lär dig otroligt mycket! :7peta

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Yasha skrev:
Om du har handledare med dig är du alldeles särskilt välkommen på de här körningarna! Du lär dig otroligt mycket! :7peta

Oh... då ska jag försöka lura fram en av mina handledare då... :)

(måste den åka runt bakom mig på egen hoj... eller räcker det om han står vid sidan av?)

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Minimorran skrev:
Oh... då ska jag försöka lura fram en av mina handledare då... :)

(måste den åka runt bakom mig på egen hoj... eller räcker det om han står vid sidan av?)
:tummenupp Det räcker att handledaren finns på plats, han/hon behöver inte köra med dig.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Räven skrev:
Skoj!! Har äääääääntligen satt på stålomspunnen bromsslang :tummenupp
Ja, ääääntligen!!! Tyvärr (eller det beror på hur man ser det) är jag på Gelleråsen den här dagen, så jag kan inte vara med och förgylla tillvaron för er med vackert stånkabröl... =(

Du kan väl höra av dig, så kan vi busa lite?!? Det blir ju fler "ordinarie" Tuvängendagar!

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Yasha skrev:
Ja, ääääntligen!!! Tyvärr (eller det beror på hur man ser det) är jag på Gelleråsen den här dagen, så jag kan inte vara med och förgylla tillvaron för er med vackert stånkabröl... =(

Ett jävla tjat om andra aktiviteter i den här tråden. :rolleyes:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Själv ska jag äta tårta den dagen och förhoppningsvis få presenter ;)

Så inge BKK eller Häxrally för mig inte. Men en kram till Yasha skickar jag allt iväg här och nu

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning