Blå TZR i Gävle ?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vem var ute å lekte sköldpadda på en blå sådan igår em i A-berg, jag gled förbi å hejade men du verkade inte se någe :tungan

Sorry, men verkar inte finnas någn OT-del i det här forumet :fyllisar

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Jacob heter han..Ej reggad här

Körde mott rött samma dag som han fick koret.. säger väll allt :tungan

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Jasså men du hälsar inte då :p

Joo, men den låter ju så tyst! Vill ha lite högre/grövre ljud i den.
Men man kan inte få allt..

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yepp, nä men jag har inte åkt någe hoj typ, å nu när jag vart ute å övingskört å åkt 6800mil inne istan samma dag så noterar man ju en massa muppar man aldrig sett förut

Oroadig inte, min kärlek är bara för dig :hihi

Rigge skrev:
Har du börjat spana på smågrabbar Heda? :kocko

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
Yepp, nä men jag har inte åkt någe hoj typ, å nu när jag vart ute å övingskört å åkt 6800mil inne istan samma dag så noterar man ju en massa muppar man aldrig sett förut

Oroadig inte, min kärlek är bara för dig :hihi

Hehe... jag hänger inte med i svängarna alls numera, jag vet inte alls vem som kör vad hur ofta och vart. Saknar lite citycruizi´n faktiskt. Hänga på bänkarna i allén å kolla fjället 4ggr per kväll.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
JAG hänger då iaf inte med, har åkt hoj typ 4ggr de senaste 7veckorna då jag varit utan Husan, men jävlar vad det ska bullras å nötas på stan sedan. Saknar det lite, urfjället har jag t.o.m åkt förbi med bilen typ ;) hehe, nä det är dags att ta igen lite stoppis vid McD :tuttar

Rigge skrev:
Hehe... jag hänger inte med i svängarna alls numera, jag vet inte alls vem som kör vad hur ofta och vart. Saknar lite citycruizi´n faktiskt. Hänga på bänkarna i allén å kolla fjället 4ggr per kväll.

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Rigge skrev:
Saknar lite citycruizi´n faktiskt. Hänga på bänkarna i allén å kolla fjället 4ggr per kväll.

Det gör alla :tungan

Det var mycket roligare för när man såg er åka i stan oxh på fjället..

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Ja det är inte samma drag längre va? Det var ju nästan bara jag som orkade sitta på hojen dygnet runt och drog ut folk, brist på liv kanske?? Man kanske hinner med ett par kvällar i september när man har kortet, vem vet?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
äsch kom igen, jag har nog lagt fler mil istan än du, iofs har jag snurrat några fler år........ men du kanske har bättre utdelning vid McD heheeh

Rigge skrev:
Ja det är inte samma drag längre va? Det var ju nästan bara jag som orkade sitta på hojen dygnet runt och drog ut folk, brist på liv kanske?? Man kanske hinner med ett par kvällar i september när man har kortet, vem vet?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
äsch kom igen, jag har nog lagt fler mil istan än du, iofs har jag snurrat några fler år........ men du kanske har bättre utdelning vid McD heheeh

Jo men du var väl mest ute första året jag hade körkort när ALLA åkte motard, året efter vart det tunnare sen var "vi" ute mer. Men att du har gnidigt ett par varv vet vi alla, jag snackade mer om förra året nu. Utdelningen vid McD vet jag väl inte om den vart nå vidare.... skjutsadeln är i det närmaste oanvänd.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...