Black Devil - Moscow Ride On R1

Berra1

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2010
Hoj
triumph street triple -10
det var nog vääldigt många bilister som luktade bajs när dom kom hem! :jisses

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
CBF600SA
Börjar med den kreativa texten "Ett par minuter i en motorcyklists liv kan vara mer intressant än många människors hela liv".

Måste iaf säga att förutom lite oförsiktig körning i andra halvan så körde han ju ganska försiktigt :D

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Ja vad säger man. :näsblod

Last edited:

Dooh

Ölhävaren
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Inte längre...
Det där är bara för mycket... skulle nån bilist svänga ut framför honom har han tur om han är i detta skick... :kryckor medan bilen får lite ny lack. Mer sannolikt är väl :död och bortglömd, för det kommer alltid nya idioter...

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tajt kört, inget snack om saken... men är det bara jag som upplever filmen som något uppskruvad? :va
När jag ändå är framme med sågen så tycker jag han frikopplar lite hej vilt vid vissa inbromsningar... killen kör kraftigt över sin förmåga... samtidigt som övriga trafiken är ren rysk roulett.

Kneedrag

Guest
äsch ytterligare en "han som vi inte får nämna " wannabe

Tajt kört, inget snack om saken... men är det bara jag som upplever filmen som något uppskruvad? :va
När jag ändå är framme med sågen så tycker jag han frikopplar lite hej vilt vid vissa inbromsningar... killen kör kraftigt över sin förmåga... samtidigt som övriga trafiken är ren rysk roulett.

Tycker också den var uppskruvad.

Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03

äsch ytterligare en "han som vi inte får nämna " wannabe

Tycker också den var uppskruvad.

Kände lite samma sak. Men lyssnar man på motorljudet så låter det helt klart verkligt. Men vem säger att även det inte är fake?

Helt klart sjuk video. Känns nästan onödigt med skyddsutrustning. Men likt cyklister i City tillhör denna förare ett självrensande släkte.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Han borde bromsa mindre och lära sej slanga ordentligt :fakta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Fick oxå den känslan.. vet inte varför.. inte för att jag inte tror att man KAN köra sådär.. men nånting stämde inte när det gick som fortast..

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Läskigt att man törs köra sådär. Självbevarelsedrift?

Hur som helst fick det mig att tänka på det där gamla klippet från grekland med han som har hala däck, lite samma stuk på den videon om ni inte redan sett den.

[YOUTUBE-ID]nj1vMaVD7Ng[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Fick oxå den känslan.. vet inte varför.. inte för att jag inte tror att man KAN köra sådär.. men nånting stämde inte när det gick som fortast..

det ser väl lite skumt ut också, man får räkna med att bilarna i närmast står still...upplevde det där själv igår, trodde vi kryssade i runt 230 i tät trafik men när jag kollade mätaren låg det bara runt 160, så man luras en del..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA