icemania
Ny medlem
Japp som texten låter en blata origiami kopia till salu, men tyvär så blev min kära blata lite väl varm när ja va ute o körde den så ja han inte märkta när den börja koka så sorgligt nog varmeskar den.
Nu behöver den en ny cylinder och kolv för att få smaka gata igen.
Tänkte att jag skulle lackera om ramen och svinget och sen bara ha den som prydnads sak så nu ja har plockat ner hela blatan i bitar.
Men pga fiddy köp så säljer jag nu detta objekt till någon som är villig att köpa ny cylinder o kolv o säta ihop den, ni här på forumet vet säkert vart man kan köpa reservdelar mm. ja kan säta ihop den åt er innan köp sker om så vill? blatan är svart med silvrig ram, extra koppling och dekaler medföljer.
priset 2000:- annars så förblir det en prydnads sak.
Mvh Robban
0451-46900
0735-264245
Nu behöver den en ny cylinder och kolv för att få smaka gata igen.
Tänkte att jag skulle lackera om ramen och svinget och sen bara ha den som prydnads sak så nu ja har plockat ner hela blatan i bitar.
Men pga fiddy köp så säljer jag nu detta objekt till någon som är villig att köpa ny cylinder o kolv o säta ihop den, ni här på forumet vet säkert vart man kan köpa reservdelar mm. ja kan säta ihop den åt er innan köp sker om så vill? blatan är svart med silvrig ram, extra koppling och dekaler medföljer.
priset 2000:- annars så förblir det en prydnads sak.
Mvh Robban
0451-46900
0735-264245