EBS
The one and only
... av en polisbil. I ca. 1 mil. Jag skulle från Sollentuna till MC-Varuhuset idag. Han svängde in bakom mig från nån liten avtagsväg strax efter mitt hus. Sen låg han där hela tiden. När jag kom upp på motorvägen så lät han folk som körde betydligt fortare än mig bara passera men han låg kvar efter mig som körde lagligt. Han t.o.m. bytte körfält som jag gjorde. Vid ett tillfälle så svängde en lastbil in mellan mig och polisbilen. Då kör han om lastbilen och tränger sig in mellan mig och lastbilen. Jag svänger av redan vid Karolinska och tar småvägarna till Mc-Varuhuset för att se om han verkligen följede efter mig, och självklart följer han efter. Han va efter mig hela vägen tills jag parkerade utanför mc-varuhuset. Under hela vägen så gjorde han inget utan låg bara där, ville han nu stoppa mig så kunde han väl ha gjort det och inte terrorisera en ensam oskyldig motorcykilst ( ).
VARFÖR?! Har inte polisen nått bättre för sig än att följa efter en hoj tíll Mc-Varuhuset?! Verkligen det man ska sätta resuserna på. *suck*
// I. Rriterad
VARFÖR?! Har inte polisen nått bättre för sig än att följa efter en hoj tíll Mc-Varuhuset?! Verkligen det man ska sätta resuserna på. *suck*
// I. Rriterad