Blev Farsa idag!!!!!!

Mojjje

Freak
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha YZF-R1 -98
Kl22.30 igår kväll åkte vi in till förlossningen, och drygt 18 timmar senare, kl. 16.38, blev jag far till en fantastisk liten tjej. Det är fan sant som det sägs, att om killar skulle föda så skulle människan dött ut för länge sen. Jag är så jävla stolt över min sambo Jennie! Jag kan för mitt liv inte begripa hur man kan stå ut med 18 timmar tok-smärta! Hon har normalt en ganska låg smärt-tröskel, men inatt och idag har hon visat sig så sjukt jävla stark! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag beundrar henne! Jag har inte landat riktigt än... Kom hem från BB för en stund sen och har firat med en Black Grouse och ska strax gå och sova för första gången på 44 timmar. Jag har varit ett vrak enda sen våran dotter föddes, men Jennie har inte ens sett trött ut i kväll...kan inte riktigt greppa det hela, men är sjukt lycklig!!!!
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Grattis! Kan tänka mig att det är en otrolig känsla:tummenupp Se nu till o köp en cross till flickan när hon har kommit upp lite i ålder :yoparty
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dregen-kopian efter den andra och låsa in sig på rummet och spela musik på hög volym i timmar...

Tänk då på hur du själv var som tonårspojke och vad du utsatte dom tjejernas föräldrar för.... Tji fick du!
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dreggel-kopian efter den andra och låsa in sig på rummet och spela musik på hög volym i timmar...

Tänk då på hur du själv var som tonårspojke och vad du utsatte dom tjejernas föräldrar för.... Tji fick du!

Fixat! :hihi


On topic: Grattis som fan. Blev ju själv farsa för nån vecka sedan och man kommer på sig själv med att ligga å flina och glo på dom små liven i timmar. Sen drar man av en brakprutt och går ut på krogen.




(det där sista skrev jag för att bibehålla nån typ av status)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dregen-kopian efter den andra och låsa in sig på rummet och spela musik på hög volym i timmar...

Tänk då på hur du själv var som tonårspojke och vad du utsatte dom tjejernas föräldrar för.... Tji fick du!

Otroligt, alltid nån som måste komma med nåt sånt.:rolleyes: :huvet



Gratulerar!!! :tummenupp
 

IronMike

Guest
Inte sova på 44 timmar, ska det vara så :gnissla

Garttis!
Njut medans du kan.
Om 13-14 år börjar hon dra hem den ena dregen-kopian efter den andra

Krydda extra med att dregen betyder kolsvart neger från Kenya? :huvet ..samt att vi om 300 år bara har ett blandras-samhälle med mer eller mindre mörka individer.. Och att de få blonda cheyer som finns, bara duger till att sättas på i det övre skåpet :tummenupp

(nu var jag jävligt ironisk men en smula realistisk i inlägget ovan..)
 
Last edited:

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Grattis :tummenupp Våran tjej är 14 mån nu och det är så kul! Som ett litet superfyllo går hon och vinglar och jollrar :fyllisar
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Stort Grattis!

Sitter här lite lätt tårögd över din text Mojje. (Gravidhormonerna spökar)
Underbart för din tjej att ha en kille som uppskattar henne så!

Lycka till med livet som familj nu!
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Grattis grattis!!

sitter själv o vänta på andra ska komma.. bara 8 dagar kvar, undrar vad det blir.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top