Bli diktator eller rättrådig härskare

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Chris Ash skrev:
Skapa ditt eget land här och kolla hur dina politiska beslut formar det.

nationstates.net

Ganska kul tidsfördriv faktiskt, tar max 5 minuter/dag.
En polare försökte få med mig på det där spelet en gång, men jag fick aldrig riktigt kläm på det.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Nu har jag gjort mig ett eget land, men vad ska man göra sen? Jag vill söndra och härska, går det?

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
Då har man ett land.... "The Principality of Sepahewe" i Sweden... Vi tar gärna emot turister ;)

//H

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
sepahewe skrev:
Då har man ett land.... "The Principality of Sepahewe" i Sweden... Vi tar gärna emot turister ;)

//H

Nu har vi bestämt oss för att ta över världen och göra den till en MC-vänligare planet. Flytta till vår region SportHoj och ge oss alla endorsement för bättre inflytande över UN :yoparty

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
McB skrev:
Nu har jag gjort mig ett eget land, men vad ska man göra sen? Jag vill söndra och härska, går det?

Du kommer fortlöpande att få ta beslut i frågor som är viktiga för ditt land. Du kan ställa in hur ofta du vill ta beslut under "settings" och därefter "issues".

Henken

Guest
The Republic of Henken is a tiny, environmentally stunning nation, renowned for its compulsory military service. Its hard-nosed, cynical population of 5 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."

Henken

Guest
Hur gör man när man väl bestämt sig för ett alternativ angående en issue? Bara trycka accept & vänta eller?

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife