Finns trådar som tar upp detta.zippo skrev:undrar om nån vet några snygga blinkers till en nsr -91.
för orginal e ju inte speciellt snygga...
Jo dom är nice men går inte montera fram på en NSR. bak går ju men tror det går få finare där facktiskt. jag köpte "miniatyrer" typ.. med 5cm inkl arm som ser ung ut som original fast med vita glas till min NSsteffo skrev:Finns en modell på touring.se som jag älskar..
Men smakar det så kostar det.
Denna modell av dom kostar 798 spänn för ett par. Finns i lite olika utförnande. Men "krom" arm och en i carboon look.
steffo skrev:Finns en modell på touring.se som jag älskar..
Men smakar det så kostar det.
granath_ skrev:dina små älsklingar
dom jag har är ganska prisvärda ca. 200:-/paret med vita glas
granath_ skrev:dina små älsklingar
dom jag har är ganska prisvärda ca. 200:-/paret med vita glas
zippo skrev:ok, vilka då? vad heter dom?
o så undrar ja om det finns några andra snygga o ha fram..?
Jag har ett par sådanna. och ett parlikadana fast med oranget glas bak då.granath_ skrev:sök på detta "Blinkerssats Mini Sv Klart Glas kort" eller artikel numer "69-5920" på https://www.touring.se/touring/Servlet så ska du finna!
och det är väl inge fel på att ha sånna i fram oxå. då har du lagt ut under 400:- för 4st fina blinkare!
EDIT: klart vi gör det steffo!
philsson skrev:Jag har ett par sådanna. och ett parlikadana fast med oranget glas bak då.
Det ser självklart helt annorlunda ut. originalet är typ 10ggr större och oranga. samt grymt fula.AntiAntonAnt skrev:Men hur ser det ut där framme med ett par sådana blinkers??
För på orginal är det inte ens lika ju! Eller har jag fattat allt fel
granath_ skrev:sök på detta "Blinkerssats Mini Sv Klart Glas kort" eller artikel numer "69-5920" på https://www.touring.se/touring/Servlet så ska du finna!
och det är väl inge fel på att ha sånna i fram oxå. då har du lagt ut under 400:- för 4st fina blinkare!
Men är inte fästet annorlunda fram eller?
AntiAntonAnt skrev:Men hur ser det ut där framme med ett par sådana blinkers??
För på orginal är det inte ens lika ju! Eller har jag fattat allt fel
zippo skrev:På min NS passade det i alla fall perfekt. visst gängan var mindre men de gick ju fint endågranath_ skrev:sök på detta "Blinkerssats Mini Sv Klart Glas kort" eller artikel numer "69-5920" på https://www.touring.se/touring/Servlet så ska du finna!
Men är inte fästet annorlunda fram eller?
philsson skrev:På min NS passade det i alla fall perfekt. visst gängan var mindre men de gick ju fint endå
Jag tror det skulle vara snyggare på NSR med sådanna blinkers utan arm. som ligger direkt på kåpan. eller?..AntiAntonAnt skrev:Jojo på en NS ja, men på en NS125r -91 så är ju fram blinkersna (!) in byggda typ.
De sitter fast på kåpan! Passar verkligen ett par små blinkers där
philsson skrev:Jag tror det skulle vara snyggare på NSR med sådanna blinkers utan arm. som ligger direkt på kåpan. eller?..
Absolut fel.!!AntiAntonAnt skrev:Lungt! Men hitta ett par sådana som passar på den mc:n... Det e inte lätt!
Att få några att passa där bak är väldigt enkelt men där framme! Vet inte ens om det går... Jag tror inte det går... Måste var special byggda blinkers då!
philsson skrev:Absolut fel.!!
Det går mycket väl. ska se om jag hittar dom jag menar. Skriver några artickelnummer från touring.se
69-5900
69-5903
69-5932
69-5930
69-5931
69-5991
Dessa ska passa enligt en kompis i stan som har köpt sådanna till sin NSR. han köpte i för sig dom vita. men tror dom andra är likadana.
Dom ska passa enligt en kompis till mig. Jag vet inte om han fick modifiera kåpan. men jag tror absolut inte det.zippo skrev:och du vet att dom passar??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |