Blir inge mer rejs för mig i sommar :(

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Och det är ju inte roligt. Nu har det inte hänt nått väldans spektakulärt men faktum att det inte blir så mycket mer köra står kvar. Saken är den att det har ringt intensivt från mina gamla bossar i England och efter lite panik-övervägande flyttar jag till London på måndag om en vecka. Där blir man nog till i början av Juli och om det blir som tänkt hamnar jag därefter åter i det tyska riket fram till skolstarten i slutet av Augusti. Absolut inte positivt för min tilltänkta race-karriär men mycket positivt för det just nu sorgliga bankkontot!
Vissa planer på att försöka träna/tävla i tyskland finns men där återstår mycket planering!

// DQ-nonracing

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Men! Jag behöver också ett nytt jobb, kan inte jag få följa med och tjäna lite pengar? Jag behöver inte göra så mycket, bara jag har en helt omotiverat hög lön.

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
Don Quixote skrev:
Och det är ju inte roligt. Nu har det inte hänt nått väldans spektakulärt men faktum att det inte blir så mycket mer köra står kvar. Saken är den att det har ringt intensivt från mina gamla bossar i England och efter lite panik-övervägande flyttar jag till London på måndag om en vecka. Där blir man nog till i början av Juli och om det blir som tänkt hamnar jag därefter åter i det tyska riket fram till skolstarten i slutet av Augusti. Absolut inte positivt för min tilltänkta race-karriär men mycket positivt för det just nu sorgliga bankkontot!
Vissa planer på att försöka träna/tävla i tyskland finns men där återstår mycket planering!

// DQ-nonracing

Take me with you!!!

Jag är kass på allt, utom att fika, men jag älskar pengar...

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag kan köra åt dig om du lånar ut hojen och alla grejor! :rolleyes:

Skämt åsido, det var tråkigt att höra att planerna sprack.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jocke summerar känslorna just nu ganska bra! Men tråkigt nog är man ju en hora och till salu för rätt pris. Ska visserligen blir riktigt skoj på sitt sätt att bo i London ett tag, och på något märkligt sätt ser jag nästan fram emot att känna på Tyskland igen också.

En sak är bra dock. Med lite tur är det väldigt billigt att flyga hem från London, så nu vill jag ha reda på samtliga tillfällen till helgträning som finns, så bokar jag in det och flygbiljett på stört! Med ännu mera tur kommer jag kunna vara ledig för tävlingen på Gelleråsen och om allt det klaffar ser det ganska ljust ut trots allt.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det är ju fan att man ska behöva åka till Tyskland för att få det enda paraplyflickejobbet jag någonsin blivit erbjuden...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
Det är ju fan att man ska behöva åka till Tyskland för att få det enda paraplyflickejobbet jag någonsin blivit erbjuden...

Äsch då, du vet att du får paraplyflicka dig hos mig när du vill. ...om du inte ska gå tipspromenad så klart.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Don Quixote skrev:
...Med ännu mera tur kommer jag kunna vara ledig för tävlingen på Gelleråsen och om allt det klaffar ser det ganska ljust ut trots allt.

Jo, precis, eftersom än så länge har det väl inte blivit något race alls? Det må gå fort på träning, men race är race, det är därför man träninar, för att få stå på startplattan och missa starten...eller nåt. Du kan ju inte avsluta din racekarriär innan den ens börjat! Ett race måste du i alla fall köra, annars kommer du aldrig att veta varför du valde att börja. Ursäkta för lite Matrix Reloaded filisofi, men så är det (som Mattias brukar säga).

Trist, sa bull.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping