Colony
Ny medlem
Ska snart köpa hoj " 18 år mellanklasshoj" och har ändå inte kommit fram till hur det är med försk... finns det något enda bolag som reggar på 25 kw sen mellanklasskort?
Vi ringde Lf om en r6a för nårra månadersen.. då va det basförsäkring som stod på min far 53år men andra fick köra den... helförsäkring/helår 14 000 kr
Sen är det detta mej hojval... impotera ska jag göra en 00-01a
någon av dessa
Kawasaki Zx6r Ninja 111 hk
Honda Cbr 600 Fs 109 hk
Suzuki Gsxr 750 141 hk
vilken är bästa alternativet försäringsmässigt? Alla har inköpspriset på ca 50 000 i tyskland.. då skall den va försäkrad halvförk/halvår
Om det är nån som äger någon av dessa hojar så är ni välkommna att skriva vad ni betalar i försäkringspremie.. och vilket bolag...
Mvh /En stressad micke
Vi ringde Lf om en r6a för nårra månadersen.. då va det basförsäkring som stod på min far 53år men andra fick köra den... helförsäkring/helår 14 000 kr
Sen är det detta mej hojval... impotera ska jag göra en 00-01a
någon av dessa
Kawasaki Zx6r Ninja 111 hk
Honda Cbr 600 Fs 109 hk
Suzuki Gsxr 750 141 hk
vilken är bästa alternativet försäringsmässigt? Alla har inköpspriset på ca 50 000 i tyskland.. då skall den va försäkrad halvförk/halvår
Om det är nån som äger någon av dessa hojar så är ni välkommna att skriva vad ni betalar i försäkringspremie.. och vilket bolag...
Mvh /En stressad micke