Winventive
Ny medlem
Som rubriken lyder så blev det hög tid för mig att skaffa en hoj nu efter ett par års frånvaro. Efter mycket noggrant övervägande och jämförande av olika fabrikat och modeller så bestämde jag mig för att följa mitt hjärta. Valde därför den hojen som jag personligen tycker är snyggast och ger mest "bang for the buck" vad gäller elektronik utrustning etc. Fick bli en sprillans R1 2018
Det enda som gjorts nu är att den har blivit decattad och det är ditmonterat ett akra link pipe och akra slip-on. Den låter så inåt helvete högt så jag börjar undra om jag tog rätt beslut med att decatta den
Sen har jag även beställt en hel drös med grejer som är påväg
bl.a: nya justerbara 2-fingers koppling o bromsgrepp, tail tidy, nya fotpinnar, nytt kåpglas som är röktonat, styrändar, motorskydd, kraschpuckar nya dekaler i guld för att göra den lite mer personlig o lite annat lullull.
lite O.T bara.... FAN vad det kostar att utrusta hojen
Ser fram emot att möta alla ute på vägarna i huvudstaden. Hojta gärna till om ni vill ut och åka ihop då ingen av mina vänner kör hoj så jag är ganska lonely där ute
Det enda som gjorts nu är att den har blivit decattad och det är ditmonterat ett akra link pipe och akra slip-on. Den låter så inåt helvete högt så jag börjar undra om jag tog rätt beslut med att decatta den
Sen har jag även beställt en hel drös med grejer som är påväg
bl.a: nya justerbara 2-fingers koppling o bromsgrepp, tail tidy, nya fotpinnar, nytt kåpglas som är röktonat, styrändar, motorskydd, kraschpuckar nya dekaler i guld för att göra den lite mer personlig o lite annat lullull.
lite O.T bara.... FAN vad det kostar att utrusta hojen
Ser fram emot att möta alla ute på vägarna i huvudstaden. Hojta gärna till om ni vill ut och åka ihop då ingen av mina vänner kör hoj så jag är ganska lonely där ute
Last edited: