Blocket?!

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
okey, tat lungt.. vet att många blocket annonser ploppar upp på detta forum men jag kunde inte låta bli när jag såg denna :

http://www2.blocket.se/view/2830034.htm?l=0&c=1&city=4

detta kan bara inte stämma, eller?! :va
en nittia som bara gått 350mil?! har mätarn gått "runt" ett varv eller är den tillbaka skruvad?
okey, men säg att den bara har gått dessa "350mil" skulle du nu ta 13tkr för den då?! ojojoj :tomten

aja, kunde som sagt inte låta bli... hur fan kan dom tro att man ska gå på att en -90 lätt mc som haft 4 ägare ska bara rullat 350mil? jag har ju fan kört mer sen början på sommaren nu...

aja, ville bara avreagera mig efter jag läste denna annons, hoppas ni har överseende med detta :tomten

Bifogat

• namnlös1.JPG
    namnlös1.JPG
    40.2 KB · Visningar: 132

oracas

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
söker....
sitter på blocket och kollar efter nya tzr/nsr ett antal ggr om dan, tyckte också de såg lite mysko ut, dom kan väl inte vara så dumma å tro att man ska gå på att den har gått 350 mil under 14års tid... :rolleyes:

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
oracas skrev:
sitter på blocket och kollar efter nya tzr/nsr ett antal ggr om dan, tyckte också de såg lite mysko ut, dom kan väl inte vara så dumma å tro att man ska gå på att den har gått 350 mil under 14års tid... :rolleyes:

jo, men är det någom som kan lista ut va det står på skylten? då kan man ju kolla upp på vv`s hemsida, tror att det ska stå hur långt den har gått på den senaste besiktningen, men kan ha fel ;)

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    67.9 KB · Visningar: 98

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Well. Ring de 3 andra ägarna och fråga hur långt dom kört...

350 mil på 4 ägare låter väldigt skumt!

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Ingen just nu
Om det stämmer måste det vara något fel med mc:en eftersom ingen ville köra den så värst mycket :lol

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Dizzy skrev:
jo, men är det någom som kan lista ut va det står på skylten? då kan man ju kolla upp på vv`s hemsida, tror att det ska stå hur långt den har gått på den senaste besiktningen, men kan ha fel ;)

det står inte hur långt den gått på vv.se

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
...
någon som ringt och kollat med tidigare ägare... intressant att få vet hur långt den gått, ser ju onekligen fräsh ut men 350mil....hmm

Neppe

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Aprilia rs 125
Humm.. Ni kan inte tänka er att ägaren har glömt en eller två nollor efter 350?? :p

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Neppe skrev:
Humm.. Ni kan inte tänka er att ägaren har glömt en eller två nollor efter 350?? :p

Nja jag tror inte man skriver "bara 3500 mil", men men ingenting är omöjligt. När jag letade 125a hittade jag en tzr med 1 ägare ;)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Orka hänga upp sig på annonser men i alla fall, Den är väll antingen tillbakaskruvad eller har han väll köpt ny mätare.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...