Blodad tand

CBR-CAT

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
CBR 600 FS
Tack alla tjejer och killar till årets roligaste dag! Ni är jäkligt goa!Nu längtar man bara att få komma ut på banan igen... :squid

Var det nån fler än jag som lutade sig extra mycket i soffan när ni kolla på GP i går? Som halvspanjorska jag är så kunde jag inte annat än glädjas åt segern!

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
ni såg ut att ha väldigt kul.

Nja, racet var väl ett av de tråkigaste på länge men Sete är ju helt klart imponerande i slabbigt väder.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
CBR-CAT skrev:
Tack alla tjejer och killar till årets roligaste dag! Ni är jäkligt goa!Nu längtar man bara att få komma ut på banan igen... :squid

Var det nån fler än jag som lutade sig extra mycket i soffan när ni kolla på GP i går? Som halvspanjorska jag är så kunde jag inte annat än glädjas åt segern!

Ni fick fullt godkänt :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
grandmaster skrev:
ni såg ut att ha väldigt kul.

Nja, racet var väl ett av de tråkigaste på länge men Sete är ju helt klart imponerande i slabbigt väder.
Till skillnad ifrån Dig och Zurfaren :D jäla pozers som står över för att det är lite fukt på banan :whip

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR-CAT skrev:

Film på dig och SBB kommer asap, det ser lekande lätt ut när du dansar med din CBR :tummenupp

CBR-CAT

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
CBR 600 FS
Kul att få se sig själv bakifrån, så att säga... hi hi

Vi tjejer hoppas få tillfälle att bjuda upp till dans på Knutstorp 7/8 eller Anderstorp 31/8.

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
CBR-CAT skrev:

Det är dags på lördag igen. håller tummarna för vädergudarna. :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
CBR-CAT skrev:

Det var för j-a gött att kolla in ditt varv med GSXR1100R bakom... du kör så lugnt och harmoniskt så man blir tårögd! :bow

Kul att träffas och visst var det med ett flin på läpparna man åkte ifrån Knutstorp i fredags! Känslan kommer sitta kvar lääänge och tack vare suveräna filmer och bilder kan man minnas hur länge som helst. :kär

Har man väl fått smak för bankörning så tror jag aldrig man slutar... :rock

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
Re: Re: Blodad tand

Yasha skrev:
Det var för j-a gött att kolla in ditt varv med GSXR1100R bakom... du kör så lugnt och harmoniskt så man blir tårögd! :bow

Kul att träffas och visst var det med ett flin på läpparna man åkte ifrån Knutstorp i fredags! Känslan kommer sitta kvar lääänge och tack vare suveräna filmer och bilder kan man minnas hur länge som helst. :kär

Har man väl fått smak för bankörning så tror jag aldrig man slutar... :rock

Kommer du ner på lördag?. eller du kanske kommer till våra andra 2 dagar i augusti och sept ?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Re: Re: Re: Blodad tand

Kung Hallibabb skrev:
Kommer du ner på lördag?. eller du kanske kommer till våra andra 2 dagar i augusti och sept ?
Nej... :( Ingen Yasha i Skåne på lördag blir det... Men ni står iaf inte ut med mig och Åsa så länge, samtidigt!!! :D

Nå'n mer bankörning på Knutstorp vore trevligt (minst sagt), ska fundera på saken och så får vi väl se om det finns några platser kvar när jag bestämt mig... :p
Tror inte jag är så sugen att brumma runt i grön grupp, men oj vad det lät kaxigt! :rodnar

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
Re: Re: Re: Re: Blodad tand

Yasha skrev:
Nej... :( Ingen Yasha i Skåne på lördag blir det... Men ni står iaf inte ut med mig och Åsa så länge, samtidigt!!! :D

Nå'n mer bankörning på Knutstorp vore trevligt (minst sagt), ska fundera på saken och så får vi väl se om det finns några platser kvar när jag bestämt mig... :p
Tror inte jag är så sugen att brumma runt i grön grupp, men oj vad det lät kaxigt! :rodnar

Det värkar som det är fullt i de andra dagarna. men är du sugen så hojta till omgåenge så skall vi se vad vi kan hitta på till dig.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:tummenupp Tack, det var ju snällt! Åsa pratade om SRW oxå, så vem vet, det kanske blir ett gästspel till i år?!? :hej

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
Yasha skrev:
:tummenupp Tack, det var ju snällt! Åsa pratade om SRW oxå, så vem vet, det kanske blir ett gästspel till i år?!? :hej

Det låter bra Yasha. alltid kul o se att det finns hängivna hojåkare som kör land och rike rundt för att vara med på de bästa körningarna :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Det ryktas om att en viss mr X kommer att filma ifrån tanken både den 7/8 samt 4/9 på SMC BKK på Knudan :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kung Hallibabb skrev:
Jasså ? Har sett hur många som helst.. fast bara en med tankfäste :rock
Njäe du har nog bara sett GSXR1100, jag tappade min i garaget så att det blev ett ärr i kåpan och så blev den en GSXR1100R, förhoppningsvis så filmar även någon ifrån flaggtornet, kul med mix juh :tummenupp

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
GSXR1100R skrev:
Njäe du har nog bara sett GSXR1100, jag tappade min i garaget så att det blev ett ärr i kåpan och så blev den en GSXR1100R, förhoppningsvis så filmar även någon ifrån flaggtornet, kul med mix juh :tummenupp

Hahaha ok jag ger mig.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Re: Re: Re: Re: Blodad tand

Yasha skrev:

Åhh, säg inte såååå. jag har anmält mig till gröngrupp för det inte fanns nån annan plats (bra ursäkt va!!). Jag kör hellre i grön än inte alls.
Men sen har jag ju inte så långt hit så...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024