Blommor till Falken

Dr.Bike

Guest
Det hände en tråkig sak igår. Se Sthlms-åkatråden på detta forum.

Ni som vill vara med och bidra till en blomma kan PM:a mig för instruktioner.
Min bättre hälft textar ert Nick här på SH i ett fint kort som jag lämnar med blomman/orna.

M.v.h

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Ja vill vara med o bidra.
jag var ju nära själv i måndags där det kunde gått illa.

Hoppas att du kryar på dig falken.
Dr bike du har pm.
/z

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Fattade först nu när jag såg nicket Falken vem som skadat sig. Hälsa honom från mig, Terry och D-one att vi tänker på honom och hoppas få se honom på benen snart igen.

Dr.Bike

Guest
Tack i alla som har hulpit te!

Vi var upp idag till Falken och lämnade blommor, choklad frukt tidningar mm samt den slant som blev över, att handla för i kiosken när den tiden kommer :)

Falken tackar er alla som bidragit för att lysa upp hans tillvaro, och alla som hälsat! Det värmer säger han från sjuksängen.
Konvalecensen kommer säkerligen bli en fysisk match, men redan nu försöker han hålla igång med att vicka på fötter och tår, även om det gör :cdevil så ont!

Slälv höll jag låda så att han skrattade såpass att han nog fick lov att tömma hela dagsransonen ur morfindroppet som han kan manövrera själv med en knapp!
Det gör ju ont att skratta, men jag tror att det var bra medicin det oxå! :)

Dr.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Japp, ett glatt humör och positivttänkande hjäper kroppen att läka snabbare.... :tummenupp

Dr.Bike

Guest
Det gör det absolut.
Jag har sett motsatsen allt för många gånger...

Ta vara på er folks.

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Missat detta eftersom jag varit på semester. Hade gärna velat bidra med en slant.:(

Dr.Bike: Du får hälsa honom så gått från mig:( (Hinner inte förbi K.S den närmaste veckan). Hoppas att vi får se honom på Rörken så snart som möjligt i/på något fordon.

//Björn

Falken

Guest
Äntligen har jag fått tag på det brömda nätet som gör att man kan nå alla :tummenupp

Vill tacka alla som har varit inne på KS o Röda korset för att se hur jag mår, samt tacka alla som har skänkt en tanke el liknande till mig, det värmer och gör allt lättare.

Jag har kommit en bra bit på vägen (det är ett rent helvete att ligga på sjulhus har jag märkt) jag kan väl göra det mest själv nu, utom att gå på egna ben.
Kommer snart igång med träningen att gå, men ska självklart försöka att komma till rörken innan sesongen är slut.

Tack än en gång till alla, kan bara säga att det kändes som en mardröm när man vaknade upp på backen fast under bilen......

/En Falk som snart kan flyga

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Kul att höra av dig igen Falken!

Du hade en sådan otrolig änglavakt! Det är svårt att greppa hur illa det hela hade kunna sluta.

Sköt om dig!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...