Bo på valmers lyx hotell

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Som vi länge misstänkt så har valmers knäckat en del i Tyska läderbögs filmer, pengarna som han har tjänat har han investerat i vad som kommer att kallas Valmer World, en temapark med mycket läder och smisk.

Valmer World

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Det är inte där man läggs in på isolering? :hihi

image003.jpg

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
För en annnan som inte riktigt hängt med från början.
Är ni såta vänner som bara skojjar :fyllisar eller ligger det något bakom allting?
Jag kan bara spekulera i hur mkt hat (eller fritid) det krävdes för att fylla hela "poesi tråden". Hur som helst så är det riktigt underhållande, ni har med era påhitt hjälpt mig slå ihjäl rejält med tid på jobbet. :tummenupp

/Ka11e

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ka11e skrev:
Är ni såta vänner som bara skojjar :fyllisar eller ligger det något bakom allting?
Jag kan bara spekulera i hur mkt hat (eller fritid) det krävdes för att fylla hela "poesi tråden". Hur som helst så är det riktigt underhållande, ni har med era påhitt hjälpt mig slå ihjäl rejält med tid på jobbet. :tummenupp

/Ka11e
Jag är gravallvarlig. Han ska bara ha. :mad:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ka11e skrev:

/Ka11e
valmers & jag kom snett redan i början av vårat förhållande, missförstånd och feltolkningar har nu skapat en mur av hat mellan oss.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
valmers & jag kom snett redan i början av vårat förhållande, missförstånd och feltolkningar har nu skapat en mur av hat mellan oss.
Blanda inte in mig i dina fantasier, gubbsvål.

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
Får man fråga hur ni träffades? Det är inte så att det först var kärlek :kiss men att något dramatiskt hände som sedan ledde till något annat? Kärlek kan lätt förvandlas till avundsjuka, hat och långa poesitrådar. :)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Dom har inte träffats. DET är oroande. Undrar hur forumet kommer se ut i höst när de har träffats??

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ka11e skrev:
Får man fråga hur ni träffades? Det är inte så att det först var kärlek :kiss men att något dramatiskt hände som sedan ledde till något annat? Kärlek kan lätt förvandlas till avundsjuka, hat och långa poesitrådar. :)
Träffas? Glöm det. GSXR1100R borde ha kastat sig ut för ättestupan för länge sedan, och någon jävel måste ju få honom att inse det.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
Som vi länge misstänkt så har valmers knäckat en del i Tyska läderbögs filmer, pengarna som han har tjänat har han investerat i vad som kommer att kallas Valmer World, en temapark med mycket läder och smisk.

Valmer World

Sunkhotell....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Träffas? Glöm det. GSXR1100R borde ha kastat sig ut för ättestupan för länge sedan, och någon jävel måste ju få honom att inse det.
Du har PM...................... PMS :mad:

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Fan, har han varit bannad igen? Whatever happened to "Three strikes and your out"?!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...