Boende (vandrarhem etc.) på västkusten???

*V.4.L*

Fullt ös!
Gick med
28 Aug 2005
Tjena,

jag å en polare tänkte ta bågarna ner till västkusten imorgon och lapa sol över helgen. Inga direkta funderingar på exakt var men runt smögen Lysekil hade vi tänkt oss. Är det någon som har koll på var man kan hitta bra och billigt boende för 2 killar på båge? Helst inte helt ute i vildmarken, kan ju vara gott att svalka sig med en öl på kvällen... :)

Alla tips mottages varmt och tacksamt!

Ha en bra helg!

*V.4.L* skrev:
2240957 Tjena,

jag å en polare tänkte ta bågarna ner till västkusten imorgon och lapa sol över helgen. Inga direkta funderingar på exakt var men runt smögen Lysekil hade vi tänkt oss. Är det någon som har koll på var man kan hitta bra och billigt boende för 2 killar på båge? Helst inte helt ute i vildmarken, kan ju vara gott att svalka sig med en öl på kvällen... :)

Alla tips mottages varmt och tacksamt!

Ha en bra helg!

Den riktiga anstormningen har ju inte börjat än så det finns säkert platser på campingen några hundra meter innan kungshamn, där finns små tvåbäddsstugor. Inne i smögen finns det vandrarhem och även i kungshamn

Ring Krister Henriksson på Smögenbrons vandrarhem tel 0702581186 och hälsa från Lasse i Skövde :) Bästa stället på hela Västkusten, jag lovar!
Ska dit på midsommar själv, garanterat superdrag i hela kåken, party dag som natt med massa fina töser, och bra ställe att ställa undan hojen oxa! 5 minuter till Smögenbaden o Sitabåten.

/Lasse

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...