Borlänge/Falun Trakten

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
Hejsan, finns det nå folk i närheten som åker plastraketer
som vill ha en extra att åka med nu i vår/sommar..

för tillfället har det blivit mest ensamturer tråkigt nog pga.
en samåkare har bytt till gynekolog åk och en annan loosat kortet :(...

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Kan starkt rekomendera att du åker till klubben som jag och min fru är med i som ligger i Falun, MCK Wheelers. http://www.wheelers.se/

Vi har onsdags- och sponatanturer hela säsongen. Vi åker på träffar, har fester i vår supersnygga nyrenoverade klubbstuga och möten en gång i månaden. Kolla på hemsidan för att se när turerna drar igång.

Hjärtligt välkommen!

MVH

Kalle

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
Kan starkt rekomendera att du åker till klubben som jag och min fru är med i som ligger i Falun, MCK Wheelers. http://www.wheelers.se/

Vi har onsdags- och sponatanturer hela säsongen. Vi åker på träffar, har fester i vår supersnygga nyrenoverade klubbstuga och möten en gång i månaden. Kolla på hemsidan för att se när turerna drar igång.

Hjärtligt välkommen!

MVH

Kalle

Hallå där, jo jag har funderat på att ansöka om medlemsskap där.. men det är öppet för icke medlemmar också eller? tänkte på dom där turerna och så..

Last edited:

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Hallå där, jo jag har funderat på att ansöka om medlemsskap där.. men det är öppet för icke medlemmar också eller? tänkte på dom där turerna och så..

Jajemen, det är bara att hänga på. Sen är det klart att det blir roligare om man är med på fester o dyl för att komma med i gemenskapen så att säga :tummenupp

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Du har även en klubb i Borlänge där jag är ordförande. www.mckt.se
Vi har blandat med hojar i klubben och det börjar komma in mer och mer sport/motard hojar. Så i vår tänker vi börja med två grupper på våra torsdagsåkningar. Vi åker också på ett flertal mc-träffar varje sommar. Sedan har vi våran egen populära träff på midsommar med den alltid uppskattade ljudtävlingen på midsommardagen. Det är bara att höra av sig, alla är välkomna.

zippo500

Medlem
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
RD 350
Några som ska ut o åka i morrn? Vi är några som smalas ok djurås kl 13 lördag.

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Då var premiäerturen avklarad. Blev en kort tur till Torsång för en fika i det vackra vårvädret.

tuckfard

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Speed Triple
aah vilket väder de är då.. Fortf för bakfull för att ut och åka.. har en känsla av att gårdagens öl inte va att missa dagens väder .. :p

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Tja, det blev visst en 10 mil eller så idag ändå. Kalasväder, tror det blir en sväng imorgon med om det håller i sig. Synd bara att det fortfarande är så dammigt. Å så fort man tar en mindre krokig väg blir det blött istället... Men det är smällar man får ta när det kliar i gashanden :)

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
två frågor:

1. finns det nån dag när besiktningen i blg har "drop in" för motorcyklar? Har för mig att de brukar ha det.

2. När är wheelers rally? brukar det inte vara runt kristi flygare?

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
blä inte åkt på ett par dagar nu, åkte ut för en riktigt elak ögon infektion så man ser ut som man gått en omgång med mike tyson elr nån sån.. men men i slutet av evckan lr helgen har ja tänkt åka ut en sväng, ska vi ta en samling nån dag här framöver? Om folk tänker ut å åka kan ni ju skriva ..

Samåkning :
Datum :
Tid :
Vart man samlas :

Vegas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
blä inte åkt på ett par dagar nu, åkte ut för en riktigt elak ögon infektion så man ser ut som man gått en omgång med mike tyson elr nån sån.. men men i slutet av evckan lr helgen har ja tänkt åka ut en sväng, ska vi ta en samling nån dag här framöver? Om folk tänker ut å åka kan ni ju skriva ..

Samåkning :
Datum :
Tid :
Vart man samlas :

ska bara fixa till racehojen och bli frisk... Lördag tänkte jag åka om det blir väder :tummenupp
Med lite tur så kan det bli ett gäng, återkommer med tid!

Du kan få åka med mig om du e snygg och skippar wheelers töntarna :p

va då töntar... vad har vi gjort dig och vem är du???

Last edited:

Vegas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping