Jag har hört att Moderaterna inte bara vill höja försäkringen mycket, dem vill tydligen oxå helst få bort motorcyklarna helt från gatorna, men jag tvivlar på att de går o genomföra. Men tänk om de händer...har någon hört nåt liknande?
Kommer INTE att genom lagar få bort motorcyklar i från Svenska vägar mm då EU INTE skulle acceptera detta - dock kan dom se till att försäkringar mm blir så dyra att människor i praktiken inte har råd att försäkra mm och därigenom TVINGAS att sluta!!
Dock så kommer det i sådant fall att uppstå kryphål med EU's hjälp i form av försäkringar mm utanför Sveriges gränser!!
/Fürstenhoff.
Jag har hört att Socialdemokraterna är i maskopi med utomjordingar som ska komma hit och sno våra motorcyklar. Har dock ingen säker källhänvisning. Har någon annan hört det?
Jag har hört att Socialdemokraterna är i maskopi med utomjordingar som ska komma hit och sno våra motorcyklar. Har dock ingen säker källhänvisning. Har någon annan hört det?
så som jag förstod de så ville bara utomjordningarna berätta att alla här kör ifrån din KTM på motorvägen
så som jag förstod de så ville bara utomjordningarna berätta att alla här kör ifrån din KTM på motorvägen
Vart vill du komma?
Din BMW kan köra ifrån mig på motorvägen? -Det kan den säkert, men jag bryr mig inte för att jag har kul på min KTM iaf.
Jag har hört att Moderaterna inte bara vill höja försäkringen mycket, dem vill tydligen oxå helst få bort motorcyklarna helt från gatorna, men jag tvivlar på att de går o genomföra. Men tänk om de händer...har någon hört nåt liknande?
Hur många mc olyckor och dödsfall sker där under en säsong eller år?
Nåt som jag reagera på var att här nere fick vi en massa snö i platta skåne o vips hörde man på nyheterna om 100 tale.....bla bla bla..... glad och det kommer kännas som nåt lyxigt att köra hoj
hur ska de göra detta? de har redan mött hårt motsånd i riksdagen kring försäkrings höjningen(om den ens blir av)?
Jag tror ALDRIG att dem kommer kunna göra de men de e väl sjukt me ett parti som sitter i makten som VILL ta bort motorcyklarna
kan inte annat än hålla med dej!!! de borde fokusera på viktigare samhällsfrågor, typ arbetslöshet....
mvh
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari