Bostadrätter i GBG???

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sundance Kid skrev:
jisses henke,, när sluta du dissa kortedala???

Jag har bott här ett tag nu, mor har bott här ett par år,, Det är bara pensionärer här... om man nu är rädd för invandrare så är det defenetivt ingen fara...

ShortValley äger... så e d bara...

sen bangar man ju inte en 3:a på linnégatan ändå... men man bör nog åka och skaffa sig en egen uppfattning innan man sågar...

:7peta

äsch kortedala har jag väl aldrig ordat illa om.... ja ja .....

hoppas ni får lagan på linné....händer det nått eller`????

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Det finns inga lägenheter var glada om ni får en i ytterområderna för alla där är uthyrda med! finns 2 alternativ

1 köp ett kontrakt svart
2 har jävligt bra kontackter så ni känner någon i branchen då kan det gå!

lycka till

Ekberg

I like TWINS !!!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV650S
hållundan skrev:
äsch, vad menar du med det då??? :smasha :7peta Både fogerty och UnderDOG bor i svinfina lägenheter i gamlestan... Det är fint där...

Sen att folk fet-dissar angered, bergsjön, hammarkullen, hjällbo, tynnered, kortedala m.m innan man vart där å sånt är fel tycker jag. Okej, jag bor inte där heller. Kanske inte skulle vilja det just nu heller. Men jag har bekanta som har SVINFIN villa i bergsjön. Likaså i Angered... Äsch.... Fördomar....

Therudeboy, kolla på hisingen, biskopsgården, länsmansgården, schysst som tusan... okej lite märkligt folk här å där, men vaffan...

:hej

Okej då!!!
Jag har väll bara sett en liten del av Gammlestan då, jag tränar Badminton där ibland, i hallen ovanför fotbollsplan, bredvid skolan, och just den biten tycker inte jag är nått vidare iallafall, Speciellt inte det lilla torget dom har där. :eek:

Jag rör mej ganska mycket i bostadsbolagets områden i jobbet.
så jag vet hur det ser ut i Biskopsgården, Länsmansgården, Hammarkullen, Gårdsten, Sandeslätt, Hjällbo, Tynnered, Bergsjön, Högsbo, Järnbrott, Kortedala, Backa, Kyrkbyn, Guldheden, Majorna, Landala, Öster om Heden mm...
(OBS ingen rangordning på vad som är bra och dåligt)
Många utav områdena är stora, och innehåller både radhus och fina villor, men det betyder inte att hela området är bra,
dom ställena jag själv inte skulle vilja bo i är: Biskopsgården, Länsmansgården, Hammarkullen, Gårdsten, Sandeslätt, Bergsjön, Hjällbo, Lövgärdet, finns säkert nått mer som jag inte kommer på nu... men då snackar jag bara hyreshusen/områdena...

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Mingves skrev:
Kollade idag hos mäklaren, ser ut som om det kan bli dyrt med en insatslägenhet.....kan komma upp i 8000kr/mån vilket är för mycket om man är själv...

Jag betalar totalt ca 3800kr/månad för min 2:a i backa. Det är för hyra och lånet till banken. I hyran ingår el, värme och vatten. Lägg till en hundring om du vill ha parkering... Dyrare än så behöver det inte vara.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife