Bra affärer för utrustning i sthlm?

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Vilka affärer bör jag besöka för att kolla kläder och övr utrustning? AVA mc och sthlms mc-varuhus är de jag kommer på. dyra affärer? ska man kanske köpa kläder via nätet istället?

tacksam för svar!

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Vilka affärer bör jag besöka för att kolla kläder och övr utrustning? AVA mc och sthlms mc-varuhus är de jag kommer på. dyra affärer? ska man kanske köpa kläder via nätet istället?

tacksam för svar!

Mcpoolen, Din Mc, Honda Center, Lelles i uppsala,, Event Mc. SWT, Rollers tex.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

tacksam för svar!

MC-Boden vid Lindhagensplan kan vara värt att kolla också!
/J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
juste där har jag varit en gång faktiskt.

men då har jag några butiker o kolla i.

På Mc-boden samt Mc-poolen brukar de vara så sansade att du faktiskt kan få riktiga svar på dina frågor, dvs de kommer inte släpandes med 10 000-kronors hjälmar om du inte vill ha det. Säg din budget så kan de säkert plocka ihop flera förslag som du kan ta ställning till (som du förstås ska prova att pruta lite på som god kund). Då behöver du ju bara reflektera över utseendefrågorna sedan vilken är lättare. Tror inte att du går ut därifrån med ngt som har för lågt skyddsvärde.
Mvh

/J

Aurora

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Ducati Monster 750

tacksam för svar!

Du kan ju prova ut rätt storlek och modell i någon affär och sedan kolla på nätet om du hittar det billigare där :rolleyes:

Annars gillar jag AVA bäst! :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...