Bra badställen i stockhom?

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Hej,

Tips på bra badställen runt Stockholm mottages tacksamt. Det får gärna vaa vid havet så att det fläktar lite och helst inte för mkt folk :D

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Slussen :rofl

Nej, men allvarligt talat så tror jag inte det finns några badställen med lite folk såna här dagar :va . Långsjön eller Gömmaren är närmast för mig, söderort.
Gömmaren garanterat minst folk.

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
akta dig för Gålö....massa skit från canadagäss överallt!

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Lillsjön, ligger vid kungsängen om jag minns. Liten sjö där man kan gå runt hela sjön och hitta sitt eget ställe.

Ett stort plus i kanten för lillsjön är att det finns väldigt höga klippor man kan hoppa i från! :)

Edit: visst detta är inte i stockholm innerstad... men kan jag dra från Väsby dit så är det nog inte omöjligt att dra från stan! :p

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Med alla dessa trådar som "vad finns det att göra i stockholm etc etc" som har dykt upp som svampar i jorden så börjar jag allvarligt undra om det verkligen finns något att göra i stockholm (förutom att sitta i bilköer) :D

(skrivet lite med ;))

Ska snart iväg och bada men vi kan inte bestäma oss för vart vi ska åka. .Ölen :va .....eller vättern....eller vänern.......:gnissla så svårt o välja

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Definiera "runt sthlm"...

a) Max 5 minuter från city
b) Max 15 minuter bil från city
c) Max 30 minuter från city
d) Det får ta upp till en timme då jag ändå planerat en heldag vid badet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tala bara inte om vad du väljer här i tråden! gör du det lär du ha hela sporthoj på samma strand samma dag:D du kan pm:a mig istället:brynad :hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Med alla dessa trådar som "vad finns det att göra i stockholm etc etc" som har dykt upp som svampar i jorden så börjar jag allvarligt undra om det verkligen finns något att göra i stockholm (förutom att sitta i bilköer) :D

(skrivet lite med ;))

Ska snart iväg och bada men vi kan inte bestäma oss för vart vi ska åka. .Ölen :va .....eller vättern....eller vänern.......:gnissla så svårt o välja
Hitta ett sjukt fint ställe vid vilda vättern igår, helt orealistiskt fint såg mer medelhavet ut än sverige och vattnet va kristallklart, klippoerna och träden va sjukt coola. Så vackert att det gjorde ont. jag är riktigt avvis

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
vänern är ju nice :)
har legat och plaskat i två dagar ute vid en ö.
säkert 25-26grader i vattnet och perfekt sandbotten:tummenupp

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Finns fullt här i Nacka, skulle det inte passa kan jag tappa upp ett bad med lite doftskum i :brynad

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Tack för idag, supergirl! Det är inte mycket som slår friluftssex! :tummenupp

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
00, Honda, SP1
Kalkbrottet ftw!! Om man åker ut mot nynäshamn och sen vid ösmo rondellen svängerr höger mot... ösmo :) så kör man där i a vet inte exakt 5-7 min kanske beroende på hastighet men iaf efter ett tag kommer man till en skyllt där det står storavika sväng vänster in på den vägen och följ den ganska länge typ 10 min eller nått kanske. Då kommer ni till en STOP skyllt sväng höger där e bäst o parkera vid samhället där...säkrast så :) sen går ni tillbaks samma väg som ni kom på gångvägen förbi stop skyllt korsningen tills gångvägen tar sluyt så kommer ni se i närheten på andra sidan vägen en större stig med lite stora stenar som blokerar följ den ett tag ni kommer ut på en grusväg följ den typ 100 m uppåt så kommer ni till KALKBROTTET!! ett skit skönt ställer om man gillar o hoppa o så omgivet at klippo som man kan klättra o hoppa ifrån i skönt fint vatten. Det "lättastet" är när man kommer upp där så ligger det en stor järn balk över vägen gå över den o precis i kröcken så går det upp ett gärn rör från vattnen där i närheten är lättast o klättra upp o så... finns ett skönare ställer som är lite svårare men det kan jag ta vid intresse.. Men om ni gillar lite hopp o spänning kolla in detta ställe mycket skönt :)

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Ågesta(Farsta) ..fanns ett näckbad förr iaf ,,när jag jobbade i närheten.:)

MC Doktorn

Guest
Finns det inga nice näck-bad nånstans?? Eller e jag på fel forum då?
Skulle ju behöva sola :tuttar !

Bögberget vid brunnsviken, du får garanterat vara ifred :slicka

Annars har du ågesta, kärsön, klippbaden vid långholmen om du står ut med alla snukgubbar :mattiasvarning.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...