Stonemountain
Sporthojsnörd
Här har du en som kan passa.
Knappt inkörd.
Knappt inkörd.
Nej, det är inte kul alls.Kan man inte få en Ducati ST4 för runt de pengarna som TS har? Eller i alla fall en ST2?
Det kan väl vara kul att en gång i livet ha ägt en Ducati? Säger jag som ännu har den upplevelsen kvar.
Framförallt, provkör - i varierande hastigheter. T.ex. jag själv, som har tre gsf1200, det är bara en av dem som är så pass vibrationsfri att det går att njuta 100 av körningen. Även minsta vibration i handtagen blir jobbigt i längden. Sammanfattat, av mina sex hojar körs det mest med den som vibrerar minst.Det är oftast tillfället som avgör, så det kanske blir en BMW.....
Har "bara" en kvar. Min ollonblåa 2009 för 45K gick direkt. Nu finns 2016 men ligger kanske för högt i ditt prissegment. Har den UNIKA åtråvärda färgen ? Skickar två länkar. Första har flest bilder men du kanske inte kan se Marketplace så Blocketlänk med samma info får du också.Någon som vet någon mer tysk ”hojsäljsida” än mobile.de och ebay.de?
PeterDeleter, har du någon bild på hojen du säljer, och vad ska du ha för den?
Efter att ha jagat hoj till en kompis i drygt 2 månader så kan jag säg att jag aldrig varit med om att det så påtagligt som nu varit SÄLJARENS marknad!Låg en ”busa” på blocket för 27 tusen, gick direkt.....hann inte ens ringa.
Beror på prissegmentet. Märker en enorm skillnad på mina två Banditer och antal gluttare och intressenter då dom har/haft 20K i prisskillnad. Jag skickar med både manual och brödrost på köpet på min röda "dam" ?Efter att ha jagat hoj till en kompis i drygt 2 månader så kan jag säg att jag aldrig varit med om att det så påtagligt som nu varit SÄLJARENS marknad!
Vi talar om mitt i vintern, i den vanligtvis fattigaste månaden på året och hojarna säljer som smör i solsken!
Sjukt
(vi jagade efter en grymt vanlig cykel utan krusiduller kan tilläggas)
Mitt tips - hittar du ngt du vill ha så agera snabbt!
Det är väl ändå ingen rak fyra i en VF?Jag är partisk som bara den men... Kika på Hondas VFR1200F.
Rak fyra,
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |