BillyTheKid
Ny medlem
Tja ,,, jo jag håller på att titta på nya däck till min tzr 90:a,,,har ni några tips på några bra sulor och finns det några speciella som man ska akta sig för? ska mest åka i stadsmiljö o landsväg...... tacksam för svar
Solid snake skrev:Pirelli dragon är bra.
Metzeler bara släpper, speciellt bak, likaså michelin.
RS "Alex" skrev:nu tog du nog i så det skiter menar du att dom släper rent generelt eller? låter nästan som ett påstående från dig att du lyckats
a men dunlop sportmax 208 eller om du vill ha för bättre kurvegenskaper 207
Solid snake skrev:Det är de 3 olika märkena jag har kört på, av dem så var pirelli bäst men slets också ut snabbast.
Du tänker säkert, däck som däck.
Det finns typ bara en sorts (modell om du vill kalla dem för det) däck hos tillverkarna i de dimensionerna tzr har, men det visste du säkert redan.
RS "Alex" skrev:mjukare däck går ju åt fortare men drar med bättre fäste
självklart visste jag det :kocko oj oj
" www mcdackonline se " titta där
Yamaha_boy skrev:Tja ,,, jo jag håller på att titta på nya däck till min tzr 90:a,,,har ni några tips på några bra sulor och finns det några speciella som man ska akta sig för? ska mest åka i stadsmiljö o landsväg...... tacksam för svar
Anton_Ljunghusen skrev:Mina michelin släpper då inte i första taget, man kan luta tills däcket tar slut (jag har provat ) nästan oavsett däckstemperatur
RS "Alex" skrev:Anton för fan... säg inte emot Solid ... du vet han har alltid rätt
RS "Alex" skrev:Anton för fan... säg inte emot Solid ... du vet han har alltid rätt
Solid snake skrev:Barra för att mina däk släper så betyder det att jag luger?
Jag försöker vara jobbig och är :kocko
Lär dig skriva för fan.
RS "Alex" skrev:hur går det egentligen med din stavning?förstår ju inte vad du skriver
Lär mig skriva, vadå förstod du inte?
Jag menar absolut inte att du ljuger, men jag kan ju försöka se lite bredare på det du säger för jag har väldigt svårt att tro att just dom märkena släpper lätare
edit kanske blev lite groft för lilla solid
RS "Alex" skrev:hur går det egentligen med din stavning?förstår ju inte vad du skriver
Lär mig skriva, vadå förstod du inte?
Jag menar absolut inte att du ljuger, men jag kan ju försöka se lite bredare på det du säger för jag har väldigt svårt att tro att just dom märkena släpper lätare
edit kanske blev lite groft för lilla solid
whitesnake skrev:varför skulle det inte va så, alla märken har inte samma gummi blandning! om du inte viste det..... och sen så kan det oxå ha med körstilen att göra.
RS "Alex" skrev:jo men som tex dunlop gör inte ett däck!
nomolas skrev:Gör dom inte däck? vad gör dom då, varmkorv?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|