Bra där LMS! Snygg reklam om RR-SM i Juni... !

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Titta, så här gör man! Man gör reklam på det största forumet i Sverige, där typ alla som fortfarande är intresserade av RR, som antingen kör eller tittar på det, hänger. Ok, kanske inte alla, men nästan :)

Snygg banner, och ofta snyggt arrangerat. :tummenupp

Jag tror jag faktiska ska ta mig dit och heja på Macke :)

lms.jpg

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Men var syns den???? Jag har inte sett den på SH iaf! Det är Greven och Bactors luftfilter för hela slanten…

Eller ska man behöva leta efter den????

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Men var syns den???? Jag har inte sett den på SH iaf! Det är Greven och Bactors luftfilter för hela slanten…

Eller ska man behöva leta efter den????

Den visas nog bara för dem som inte är registrerade på TA-Svemo och således redan är insyltade i RR-världen. Jag ser den inte heller och vid en randomiserad uppdateringsstudie (10 uppdateringar) just precis nu så fördelar sig reklamen så här för mig:
Grevens: 5 gånger
Bactor: 4 gånger
Yoiride/Dunlop: 1 gång

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Jag uppdaterade 40 gånger och fick upp LMS 1 gång!!!!:tummenupp Annars fördelade det sig ungefär som för dig Peter, typ
Greven 20 ggr
Bactor 14 ggr
Dunlop 5 ggr

och LMS 1 gång!!!:tummenupp

Men de kanske inte betalar så mycket:)

Racerpelle

Pelles Konsult och Motor AB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös stackare
Vi vet ju att du kommer Moss.
Bättre att få lite tätare bannerpresentation hos dem som inte är racingberoende ännu :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Man köper in sig med ett X antal visningar. Tror det blir lite för mycket pengar att täcka topp-platsen en hel månad framöver. Men ATT dom annonserar är det viktiga :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
LMS tackar för omdömet ;)

Annonsen är betald för att visas X antal tusen ggr under perioden fram till racehelg, så den syns inte alltid utan delar ytan med flera andra. Alla aktiva bör se den minst några ggr iaf :)

Dessutom borde den vara geografiskt avgränsad så att de/ni som inte bor ens i närheten av Linköping faktiskt borde bli diskriminerade. Så är det någon som bor i Gällivare som får upp den upprepade ggr får denne (inte hen) gärna kontakta mig :).

Jubbe!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
För SH är det såklart det som är viktigast. För annonsören är det kanske viktigare att pengarna genererar motsvarande inkomst, helt mer...

Varför målar du upp bilden av att för SH vore det endast pengar som är viktigast? Det var inte därför jag la upp denna tråd.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Varför målar du upp bilden av att för SH vore det endast pengar som är viktigast? Det var inte därför jag la upp denna tråd.

Nu går det ju iofs att tolka hans inlägg så, men det går ju också tolka det som att det för SH är viktigt att RR-events syns här? Nu är jag inget stort fan av att lägga ord i munnen på andra så jag ska låta herr Mozz tala för sig själv. :)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj

Hej Swedie!
Jag kanske uttryckte mig otydligt! Du uttryckte "ATT dom annonserar är det viktiga" och då tolkade jag det som att du menade att det viktigaste var att LMS annonserar på SH. Men ur LMS perspektiv är väl det viktigaste att det kommer folk? Och om DET sker, genom att annonsering på SH är lyckad, så är ju allt kalas! Och jag tror att SH är ett utmärkt forum för att nå RR-intresserade.

Jag är övertygad om att du la upp tråden för att ytterligare flagga för LMS-racet!:tummenupp Och sedan satt jag här och noterade ordvalet och kommenterade det och det kanske var fånigt! Sorry!

Last edited:

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Kanonbra annons.. Synd att man behöver leta efter andra rr sm typ Karlsskoga på söndag. Det behövs mer publik på arrangemangen för att klubbarna skall ''orka'' med att arrangera i fortsätningen.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy