kaZmur
Gudomlig sporthojare
Knutstorp med Bike-Events idag, regnet stod som spö i backen men slutade perfekt till premiärturen i grön grupp på 20-min.
Första rundan går finfint i alldeles för lugnt tempo, funderar lite på att byta till gul grupp men bestämmer mig för att köra en runda till med grön.
Andra rundan slog sig dock grön och gul grupp samman till en stor grupp och satan vad tempot höjdes men fortfarande inga problem att hänga på så jag börjar ladda mer och mer i kurvorna, så mycket att min stövel och mina fotpinnar nu är ganska nerslipade
Allt bra än så länge, ligger bakom en tjej på RS125a några varv tills jag lyckas bromsa mig om henne och höjer tempot ännu ett snäpp.
Allt går fint och grodan flyger fram i bra tempo, hårnålen nästa.
(Jävla feldoserade kasskurvjävel)
Ligger på bra och känner att fotpinnen börjar ta i... tufft tänkte jag och vred rullen i botten, det skulle jag inte gjort
Båda hjulen släpper och jag kasar ut i miljön fortare än en chippanes säger lis.
En stund senare blir det gulflagg och grodan får åka skambil till depån
Vad är det nu man säger? Den som aldrig vurpat har inte laddat tillräckligt?
1. Före kraschen
2. kaZmur in action
3. Slipa spackla lacka
4. Svetsa
5. Byta
6. Racing deluxe
Första rundan går finfint i alldeles för lugnt tempo, funderar lite på att byta till gul grupp men bestämmer mig för att köra en runda till med grön.
Andra rundan slog sig dock grön och gul grupp samman till en stor grupp och satan vad tempot höjdes men fortfarande inga problem att hänga på så jag börjar ladda mer och mer i kurvorna, så mycket att min stövel och mina fotpinnar nu är ganska nerslipade
Allt bra än så länge, ligger bakom en tjej på RS125a några varv tills jag lyckas bromsa mig om henne och höjer tempot ännu ett snäpp.
Allt går fint och grodan flyger fram i bra tempo, hårnålen nästa.
(Jävla feldoserade kasskurvjävel)
Ligger på bra och känner att fotpinnen börjar ta i... tufft tänkte jag och vred rullen i botten, det skulle jag inte gjort
Båda hjulen släpper och jag kasar ut i miljön fortare än en chippanes säger lis.
En stund senare blir det gulflagg och grodan får åka skambil till depån
Vad är det nu man säger? Den som aldrig vurpat har inte laddat tillräckligt?
1. Före kraschen
2. kaZmur in action
3. Slipa spackla lacka
4. Svetsa
5. Byta
6. Racing deluxe