http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=124640
Jävla stolle alltså!
Hoppas polisen plockar mera sånna!!
/Niklas
Jävla stolle alltså!
Hoppas polisen plockar mera sånna!!
/Niklas
Bjorn N skrev:Någon som orkar lägga upp en poll för hur många här på sporthoj som kör "falskskyltat?"
zykl0n skrev:Jag försvarar inte smitare men inte heller onödigt farliga polisjakter pga av småbrott.
Skulle vara trevligt om polisen kunda flaxa runt och jaga riktiga busar från luften![]()
Gpx skrev:Bra skrivet, hur ofta jagar dom dom riktiga bovarna med med luftburna fordon
![]()
sEiKo skrev:Alldeles åt helvete för sällan. Dom engagerar sig i skitsaker och bryr sig inte i saker som stölder och knarkare.
Det retar upp folket och det vet dom.
Ibland gillar jag inte snutar alls![]()
Blondie skrev:Pratade med mcpolisen i fråga som jagade och han sa att dom hittade en stor påse pulver som inte va mjöl på den killen
Så där har ni eran knarkare o hojen va falskplåtad o antagligen stulen
Mr. Fraghappy skrev:Jag hade åtminstone försökt åka ifrån helikopternjag menar så fort går dom väl inte
![]()
Gpx skrev:Så är det stölder har nog en väldigt låg prioritet hos länsman. Vet inte om knarkare retar upp mig speciellt mycke tycker mest synd om dom..
chox skrev:De nya helikoptrarna kör man inte ifrån... Den här gör 287 blås och har en räckvid på 87 mil:
chox skrev:De nya helikoptrarna kör man inte ifrån... Den här gör 287 blås och har en räckvid på 87 mil:
Nr:18 skrev:Kul tråd! Mer moralsnack åt folket![]()
Mr. Fraghappy skrev:Jag hade åtminstone försökt åka ifrån helikopternjag menar så fort går dom väl inte
![]()
gixxermf skrev:med din hoj så är det väl bara att ge upp... går det att köra ifrån en ridande polis med den eller???
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |