Bra lackerare i Linköping?

Bale

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2007
Finns det någon lackerare ni kan rekomendera i Linköping?
Det gäller lackering av en sidokåpa.

Den ska helst vara billig också efersom jag är student. :gnissla

Ingen i linköping men klockrike lackering i borensberg är jävligt bra, lämnade alla min kåpor där idag faktiskt å fick en sjysst pris

Jag hörde precis av en polare om en lackeringsskola i norrköping. Tror den ligger i industriområdet i nkpg. Men dom lackar nog gratis man betalar bara för matrialet tror jag.. Vet dock inte hur resultatet blir men antar att dom har nån aning om vad dom gör.

Då har vi olika åsikter om vad som är vettigt:tummenupp

Tja, farfars bil var färgmatchad, Mercedes originallack och gjordes vitt av en professionell firma. När jag själv frågade i Landskrona låg priset runt 8000 kr, seriösa lackerare som även gör jobb åt försäkringsbolag och bilbyggare.

Men jag vet inte. Vettigt för mig innebär inte flakelack, kameleontgrejjer och sånt utan vanlig, enfärgad lack med klarlack ovanpå.

Tja, farfars bil var färgmatchad, Mercedes originallack och gjordes vitt av en professionell firma. När jag själv frågade i Landskrona låg priset runt 8000 kr, seriösa lackerare som även gör jobb åt försäkringsbolag och bilbyggare.

Men jag vet inte. Vettigt för mig innebär inte flakelack, kameleontgrejjer och sånt utan vanlig, enfärgad lack med klarlack ovanpå.

Då är det bara å gratulera om resultatet vart bra, nu undrar jag bara varför inte alla lackerare är så billiga:va

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick