Bra och billig service i Sthlm, finns det? :)

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Så har lille Ivan just passerat 1.200 mil och behöver gå på hälsokontroll hos farbror doktorn. De stora sjukhusen tar dock hutlöst med pengar för att lägga en kråka i journalen, och jag undrar om det finns någon bra, lite mindre, husläkare som kan ta sig an besväret för billig penning?
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Svar ...Nej

Du kan få en av dem:
Bra
Eller Billig...

Kolla med www.PROservice.se ..IOF ligger på vischan ,Men gör Bra jobb

Lycka till med dina efteforskningar , Rapportera gärna resultatet



*Tyrkfrel:rofl
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
MC-verkstaden Gubbängen!

Fick ett tips via en kompis och här kommer jag att stanna:tummenupp. Grymt nöjd:tummenupp

Drivs av Johan Blixt (bla skruvat för Triumph) och hans tjej i deras (stora) garage hemma vid villan. De har andra jobb dagtid men mekar för att det är roligt vilket förmodligen är ett tungt vägande skäl att det blir bra. Bra priser och riktigt bra service, ingenting verkar omöjligt.

Man kan dock inte åka förbi när man vill eftersom det är en privatbostad, helger och kvällar är det bästa.

Rekommenderas varmt för alla som liksom jag inte orkar skruva så mkt själv men ruttnat på alla sopor till "märkesverkstäder"....

www.mcverkstaden.se
info@mcverkstaden.se
 

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Det här verkar intressant, ska definitivt kollas upp!
 

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Ort
Sthlm
Hoj
HD V-ROD Muscle
Undvik MC-shoppen i Sollentuna/Stinsen. Polaren har haft sitt fordon där i över 3 månader. Riktig pajas som driver stället. Svarar inte i telefon, lovar datum hit och dit. De saknar uppenbarligen kunskap inom bla. felsökning osv då de beställer delar utan att först mäta upp originaldelen för att fastställa om den är trasig eller ej. Kan inte tänka mig att deras service är något vidare med tanke på övrig service.

DinMC är hur trevliga som helst tycker jag. Vettiga mekaniker också, vilket är viktigt ;)
 

Jack90

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2010
Ort
Farsta
Hoj
R1 -98
Fick ett tips via en kompis och här kommer jag att stanna:tummenupp. Grymt nöjd:tummenupp

Drivs av Johan Blixt (bla skruvat för Triumph) och hans tjej i deras (stora) garage hemma vid villan. De har andra jobb dagtid men mekar för att det är roligt vilket förmodligen är ett tungt vägande skäl att det blir bra. Bra priser och riktigt bra service, ingenting verkar omöjligt.

Man kan dock inte åka förbi när man vill eftersom det är en privatbostad, helger och kvällar är det bästa.

Rekommenderas varmt för alla som liksom jag inte orkar skruva så mkt själv men ruttnat på alla sopor till "märkesverkstäder"....

www.mcverkstaden.se
info@mcverkstaden.se

Jag håller med! mycket bra husläkare!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top