Bra skolor i Stockholm?

chrismeister

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2009
Hej!

Jag har försöker hitta en bra skola i Stockholm att ta mitt MC- kort på. Självklart vill man ha så bra pris som möjligt, men framförallt en skola där man inte blir "lurad". Alltså där de inte försöker pressa en på varenda krona genom att tvinga en till 10 lektioner extra.

Så finns det någon som har en bra skola att rekommendera? Om ni gick intensiv kurs nämn gärna det och vad ni tyckte!

Tackar på förhand!

Jag gick intensiv kurs i Hallstahammar och körkortsexperten där kan du bo grattis i en lägenhet som dom har. Bra och mycke trevlig personal.

Parkg. 4
73435 Hallstahammar, Sweden
0220-511 11‎

www.korkortexpress.se

Jag kan varmt rekommendera Globens Trafikpedagoger! Ligger i botenvåningen på det 2:a höghuset uppe vid Gullmarsplan. Jag körde med en kille som heter Tomas där och tyckte han var kanon! Absolut INTE känslan av att de skulle mjölka en på pengar, nästan tvärt om. Riktigt bra!

Länkar till deras hemsida / prislista...

http://lappen.nu/202-priser.htm

Lycka till!:)

Pröva att söka på Trafikskolor så kommer du få många svar..

Jag körde via Farsta Trafikskola. Ruggigt bra! De har tillgång till övningsbana utanför dörren i Västerhaninge, samt ett stenkast ifrån Tullinge och kurviga vägar iform av den välkända "Bulten-sträckan." :tummenupp

Pröva att söka på Trafikskolor så kommer du få många svar..

Jag körde via Farsta Trafikskola. Ruggigt bra! De har tillgång till övningsbana utanför dörren i Västerhaninge, samt ett stenkast ifrån Tullinge och kurviga vägar iform av den välkända "Bulten-sträckan." :tummenupp

Farsta är nog den billigaste jag har sett hittills. Ligger typ 250kr billigare per lektion. Skönt att höra att dem är bra också! Ska kika mer på dem

Farsta är nog den billigaste jag har sett hittills. Ligger typ 250kr billigare per lektion. Skönt att höra att dem är bra också! Ska kika mer på dem

Jag tänkte först köra vid Slussen. Passade mej pga resvägen till och från jobbet och så. Sen hittade jag Globens, där vid Gullmars, och när man kollade på deras pris/tid per lektion, så var det billigare tim-taxa vid Globen. Sen var de ju som sagt bra åxå...

Kolla längden på lektionerna och räkna med att de vill att du bokar dubbellektioner!:tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick