Goodstuff skrev:Ahaa. Är det lördagsrace alltså?
Nu får väl ngn annan än Hondamaffian ta och vinna - börjar bli lite tradigt.....
I 250 håller jag nog på Poggiali och jag hoppas verkligen Stiggy får till det lite bättre igen eftersom tiden nog börjar rinna ut för honom....
Marcus skrev:Håller nog Sete som hetast, med Rossi som gardering. Tycker det är dags för lite Yamaha på podiet också, förstår inte varför de (Checa, Barros mfl) ska ha så svårt att nå ända upp.
Hoppas också att Stiggy gör bra ifrån sig så han har nånting att gå på inför nästa säsong, han är ju trots allt god för en topp-tio placering, kunde ju vara kul om det blev något sådant innan vintern. Vinner gör De Puniet.
oFFkeFF skrev:Rossi har väl om jag inte läst fel, vunnit de fem senaste racen i brasilien, så han plockar nog Sete i helgen också
CBR Mange skrev:Rossis toppfart närmare 3 km/h fortare än de andra. Jag trodde Duccen hade var snabbast
Goodstuff skrev:I 250 håller jag nog på Poggiali och jag hoppas verkligen Stiggy får till det lite bättre igen eftersom tiden nog börjar rinna ut för honom....
Don Quixote skrev:Ovanligt tätt startfält. Och McCoy bara en sekund efter Rossi i stället för dom obligatoriska 3-4...
amullo skrev:Båda Duccarna inom topp 10.. not bad.
Skall bli kul o se vad toppfarterna blir med racetrimm på motorerna. Blev förvånad själv över att duccen inte var snabbast rakt fram, men som har iallafall fått lite mer ordning på chassit.
Kommer att bli ett roligt race. banan såg tight ut. kommer att krävas mycket bra däcksval..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |