Husaberg och Aprilia, såå dyra är de inte, värre till 6-kolvsoket men icke orginalbelägg som finns är bla EBC och Beringer, det finns trådar om det i andra delen av motardforumet.
Brukar sällan löna sig att köpa pritabelägg om du jämför med KTM/Husasbeg priser. Tänker främst på livslängden.Kollat upp vad original kostar
58613030200/300 kostar 453 på Lelles. Lite dyrt anser jag. 250 är rimligare. Ska fråga efter EBC eller annat piratbelägg när jag ringer.
Brukar sällan löna sig att köpa pritabelägg om du jämför med KTM/Husasbeg priser. Tänker främst på livslängden.
Jo jag har en ny uppsättning för 400kr om någon är intresserad.
Å de säger du nu... köpte ett par igår... aja 50lapp hit lr dit drabbar ju en ... fattig...
Vad skiljer dessa åt? 58613030200 resp. 300 ?
Tror att de som slutar på 300 är racebelägg och de som slutar på 200 ska var de till gata. Jag märker dock ingen skillnad på dom.Å de säger du nu... köpte ett par igår... aja 50lapp hit lr dit drabbar ju en ... fattig...
Vad skiljer dessa åt? 58613030200 resp. 300 ?
Jag köpte ett par idag. var inne på lelles och sa att jag ville ha bromsbelägg fram till en 560 -07 med magura bromsen (4-kolvs). det dom hade var orginal, sintrade för 784,69 kr! artnr:59413030000
Bra eller anus?? Tyckte det var jävligt dyrt!!
Vart kan man få tag på billigare/bättre?
puss puss
Tack så mycket stoffy! det är precis sådana här små handlare jag ville ha tips om! Men är orginal eller carbon bäst tro?
Ses i örebro!
Jag körde med carbon först och blev jäkligt besviken. De var tvugna att bli tokvarma innan det tog nåt och inte ens då var det bra. Bytte två av beläggen till sintrade och behöll två carbon -> Klockrent. Teorin jag stödde mig på är att de sintrade värmer upp skivan och bromsar bra medans den är kall. När den blir varm tar carbonbeläggen tokbra. Kall och varm överlappar såklart varann väldigt mycket. Blev så nöjd att jag inte ens testat att köra bara med sintrade, kanske man borde göra...
Det är faktiskt utprovat och testat i VM av Martin Lindh Racing.Glömde visst säga att mitt recept är plagierat från NSL racing's bromsavdelning. De kan inte bara fjädring utan även bromsar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|