Har ingen aning om just de beläggen. Men några jag kan rekommendera som är väldigt prisvärda är sbs dual carbon. Riktigt bra bet och håller länge. Har inte märkt av att de har blivit överhettade och slutat fungera. Annars några som är dyra men ruskigt bra är Brembo rc. Otroligt bra bet, men håller inte så länge som sbs och är dubbelt så dyra
Men varför svarar du på TS om du inte har en aning om det han frågar om?
Precis som du så vill jag låtsas som om jag kan en massaSamt att han letade efter bra bromsbelägg så gav jag honom ett par andra förslag på bra bromsbelägg som jag har erfarenhet av.
![]()
Ska ha dom på bana.Vad jag förstått så är belägg ungefär som däck. Mycket beror på vad du ska ha dem till. Bana, Touring, korvmojshäng mm. Själv klarar jag mig bra med korvmojsmodellen.
Ska bara tillägga att dessa bromsbelägg sälj av 24 MX och kostar dryga 300 kr paret alltså drygt 600 kr fram.
Tydligen ingen som har erfarenhet av dessa, kanske är det ett nytt märke, va vet jag.
Kollade på Goldfrens hemsida: http://www.goldfrenusa.com/brake-pads-S3.htm
Verkar som om dom är mest anpassade för gatåka, men dom duger säkert för bana också.
Gick in på länken och såg detta också, det är MX 24 som lagt till ordet Racing i modellnamnet.
Ska bara tillägga att dessa bromsbelägg sälj av 24 MX och kostar dryga 300 kr paret alltså drygt 600 kr fram.
Tydligen ingen som har erfarenhet av dessa, kanske är det ett nytt märke, va vet jag.
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj