BT-Headset + Bike2Bike...

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
MXR
Folke! Du är ju en klippa!
Tänk om man hade tid att leta prylers på samma sätt som du.
Vad kostar en sådan här pryl då?
Behöver man ha två dvs en till frugan med eller kan man köra med ett "vanligt" bluetooth till henne?

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Tja... Jobbar nattskift som nc-operatör o det innebär ganska mkt övervakning , så vad fan ska man göra ?...:D ( Inte ett ljud till chefen !!!! )..:rolleyes:

Här är en länk till den billigaste jag hittat : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...90206219614&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123 , men tyvärr skeppar han bara till Usa.

Om jag förstått det rätt så är den bakåtkompatibel med alla de andra olika Scala Ridersen... men då gäller ju vanligt blåtandsavstånd , 10 m , mellan de enheterna. Om den går att para med ett vanligt BT-headset , typ nåt SE DSH-XXXX har jag inte lyckats läsa mig till....men det borde ju gå....väl ???:confused: Så om frugan har ett vanligt Scala , du har en sån här , din kompis har en likadan samt att du har gps o mobil inkopplad , så kan du se fram emot allt annat än en söndagstur i det tysta:tummenupp.

500 m räckvidd mellan enheterna räcker i alla fall gott o väl för mig/oss o det vi ska använda dom till:)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin