Budgivning på Rg 125 -91

Status
Ej öppen för fler svar.

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Hej!

Köp och sälj forumet är dåligt samt att lite folk tittar där (tycker jag) så jag provar att lägga upp en tråd här då jag måste sälja cykeln FORT eftersom jag ska kolla på en Cagiva Freecia 125 samt en Aprillia AF1 125 i helgen :yoparty

Bilden ser ni på min avatar och på anonsen här kommer fakta

Suzuki Rg 125 -91
Nybesiktad
Nytypad för 11kw
Går jättebra
Allt funkar
Gianelli effektrör sitter på nu (Gött ljud och effekt) men strypt orginalrör medföljer såklart (Orginalrör på bilden)
Miniblinkers sitter på nu också (Orginalblinkers på bilden)
Sidkåpor m.m följer med

Budgivningen BÖRJAR på 5500:- vilket är EXTREMT billigt för cykeln men jag räknar med att det går upp :D

Vill helst ha den såld innan helgen men innan nästa helg funkar ju också

P.M:a Bud eller lägg gärna budet här i tråden så alla vet vad det ligger på.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=5558

P.S Snälla moderatorer lås ej tråden :D :tummenupp

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Ingen som vill köpa den FORT och billigt då jag fått bra påris på både prillian och cagivan

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
men serriöst lägg ut den på blocket 10000000 ggr fler som ser den då... bara ett tips :p

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Hej!

Köp och sälj forumet är dåligt samt att lite folk tittar där (tycker jag) så jag provar att lägga upp en tråd här då jag måste sälja cykeln FORT eftersom jag ska kolla på en Cagiva Freecia 125 samt en Aprillia AF1 125 i helgen :yoparty

Bilden ser ni på min avatar och på anonsen här kommer fakta

Suzuki Rg 125 -91
Nybesiktad
Nytypad för 11kw
Går jättebra
Allt funkar
Gianelli effektrör sitter på nu (Gött ljud och effekt) men strypt orginalrör medföljer såklart (Orginalrör på bilden)
Miniblinkers sitter på nu också (Orginalblinkers på bilden)
Sidkåpor m.m följer med

Budgivningen BÖRJAR på 5500:- vilket är EXTREMT billigt för cykeln men jag räknar med att det går upp :D

Vill helst ha den såld innan helgen men innan nästa helg funkar ju också

P.M:a Bud eller lägg gärna budet här i tråden så alla vet vad det ligger på.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=5558

P.S Snälla moderatorer lås ej tråden :D :tummenupp

Jag köper den för 2000 om du levererar den vid min dörr :hej

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha som du kanske vet (du kommer märka om inte annat) är inte marknaden för en 125a jättestor. det kan ta sjutk lång tid att sälja så det är inget man lägger ut å kan räkna med att någon ringer efter 5 min. och som du säger, "räknar med att det (priset) går upp". säg till mej om du får en budgivning över huvud taget. oseriösa köpare och bud över msn räknas inte.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3038482 haha som du kanske vet (du kommer märka om inte annat) är inte marknaden för en 125a jättestor. det kan ta sjutk lång tid att sälja så det är inget man lägger ut å kan räkna med att någon ringer efter 5 min. och som du säger, "räknar med att det (priset) går upp". säg till mej om du får en budgivning över huvud taget. oseriösa köpare och bud över msn räknas inte.
tmn ringde folk på efter 30 min, han köpte den 3 dagar sennare också. Dock va det en atraktiv hoj till ett bra pris. det där är en oatraktiv hoj till ett bra pris.

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
tmn ringde folk på efter 30 min, han köpte den 3 dagar sennare också. Dock va det en atraktiv hoj till ett bra pris. det där är en oatraktiv hoj till ett bra pris.

Du har rätt...priset är bra men hojen är "oatraktiv"

Aja :D Fårla ta ett skambud på 5500/6000:- då :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

precis. det va lite de jag ville få fram. att det är en oatraktiv hoj. jag trode inte de skulle vara några probs med min nsr. men de va inte många intressenter. jag tycker de va ett ganska bra pris oxå.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3038840 Såg på blocket att den är till salu igen haha.
hu? tvivlar jag starkt på då ägaren har den nere för lakning när jag prata med han idag..

Länka gärna för jag hittar den då inte, ägaren hänger på antingen det här eller fjollhoj forumet då han luska rätt på min msn.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...