Bulten 2011-05-12

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Fan då fastnade jag inte! Kom på min KTM990, men du var väl på g och packa ihop - å andra sidan är ju inte MKIV känd för sin säkra AF på motiv som kommer fort emot den... Hihi, säger jag som kör drömmärket nuförtiden för sportfotografer. Men hav förtröstan Canon kommer nog tillbaka en dag:)
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Fan då fastnade jag inte! Kom på min KTM990, men du var väl på g och packa ihop - å andra sidan är ju inte MKIV känd för sin säkra AF på motiv som kommer fort emot den... Hihi, säger jag som kör drömmärket nuförtiden för sportfotografer. Men hav förtröstan Canon kommer nog tillbaka en dag:)

Å nej, inte mer kameranörderier.

Fina bilder i övrigt.
 

Ard0

Ny medlem
Gick med
13 May 2011
Ort
Solna
Hoj
Honda CBR 1100xx superblackbird
Hur vare man skulle göra för att få tag på några bilder från dig?
 

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Härligt äntligen me på bild:tummenupp
Har du lust att skicka bilden (BAA_8406) på mej kör en röd/vit gammal Yamaha RD350:a svart-rött töj å grön hjälm Bulten 2011-05-12:tungan
 

08an

Sporthojsnörd
Gick med
27 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
MT10 SP
På min websida kan man klicka på "kontakt" alternativt e-posta eller PM med bildens nummer så får ni reda på var den kan hämtas, de är för stora för eposten ...
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Skön bild, jäklar vad jag ser stor ut på r6an :p

Det var däremot en hel del grus på bulten igår, framhjulet hoppade friskt över gruskornen. Låg lite grussträngar här och där på mittlinjen.
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Skön bild, jäklar vad jag ser stor ut på r6an :p

Det var däremot en hel del grus på bulten igår, framhjulet hoppade friskt över gruskornen. Låg lite grussträngar här och där på mittlinjen.
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Skön bild, jäklar vad jag ser stor ut på r6an :p

Det var däremot en hel del grus på bulten igår, framhjulet hoppade friskt över gruskornen. Låg lite grussträngar här och där på mittlinjen.

Japp kan bara instämma, så fort man skulle klippa apex i en skarp innerkurva så låg där en massa grus!:huvet

Är bra sugen på att åka dit och sätta upp pinnar eller dylikt nära kanten i de skarpaste innerkurvorna, så kanske "rallycross"-bilarna aktar sig för att gena.

Är det någon av er som har polare som hänger i något sportbilsforum som kan gå ut med lite önskningar från oss hojåkare.:rolleyes:
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Japp kan bara instämma, så fort man skulle klippa apex i en skarp innerkurva så låg där en massa grus!:huvet

Är bra sugen på att åka dit och sätta upp pinnar eller dylikt nära kanten i de skarpaste innerkurvorna, så kanske "rallycross"-bilarna aktar sig för att gena.

Är det någon av er som har polare som hänger i något sportbilsforum som kan gå ut med lite önskningar från oss hojåkare.:rolleyes:

Nu ska vi inte vara såna. Vi tar varsin kvast och sopar rent istället :tungan
 

Ard0

Ny medlem
Gick med
13 May 2011
Ort
Solna
Hoj
Honda CBR 1100xx superblackbird
Hej igen! Grymt snygga bilder!
Har du lust och E-posta BAA-8431 baa-8463??
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Nu ska vi inte vara såna. Vi tar varsin kvast och sopar rent istället :tungan

Körde idag igen, inte ens i närheten av så mycket grus so häromdagen - någon har sopat?:krama

Du?

Hur som helst om någon känner den/de som varit och sopat så bjuder jag dem på fika på Rosenhill om de ger sig till känna:tummenupp
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Körde idag igen, inte ens i närheten av så mycket grus so häromdagen - någon har sopat?:krama

Du?

Hur som helst om någon känner den/de som varit och sopat så bjuder jag dem på fika på Rosenhill om de ger sig till känna:tummenupp

Nja sopkvasten har stått orörd.

Däremot så var det fint igår förutom i högerkurvan efter fotokurvan riktning Rosenhill och högerkurvan därefter.

Detta var framtills jag hamnade bakom en skåpbil som kom ifrån crossbanan som smiskade upp grus i varje kurva då han använde mer än vägen för att ta sig fram. :död
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top