Bulten 2011-10-09

Status
Ej öppen för fler svar.

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Vi vet redan vems bilen är :p Det trodde jag hade framgått i tråden :tummenupp

Sorry, läste det mer som att ni "trodde" att det kunde vara gåsrajders bil.

Å jag har ju lite svårt för när människor sitter och "tror" bakom tangentbordet, därför försökte jag hitta en lösning:tummenupp
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Sorry, läste det mer som att ni "trodde" att det kunde vara gåsrajders bil.

Å jag har ju lite svårt för när människor sitter och "tror" bakom tangentbordet, därför försökte jag hitta en lösning:tummenupp

håller med dig. lite tarvligt att måla ut nån baserat på en liknelse, men i det här fallet är det lite svårt att ta fel på bil+ägare. skulle ju vara kul att höra vad farbro själv tycker som står som ägare till bilen... normalt sett brukar han ju vara rätt snabb att svara men tydligen inte i detta fall.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Aftonankan rapporterar; Dementi utfärdas i från Spökgöstas manager då Team Spökgösta befanns sig på gokartbana i annat län vid aktuellt tillfälle - personen bakom ratten är informerad om det inträffade och sedemera utrustad med sopkvast för återställande av Stockholms enda gayfotokurva för inbördes beundran!! :krama

Återkommer med utförligare rapportering när möjlighet ges!! :tummenupp

kul att du tar grussprutandet med lätthet(det krävs fan skills för att lyckas dra upp så mycket skit på vägen). undrar om det låtit likadant från din sida om det varit nån annan som sprutat upp grus under låt säga pågående inspelning/bultenrepor och du kommit där? just wondering.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
"tar grussprutandet med lätthet"

Egentligen så har jag gått in i min garderob och hängt mig med tanke på att jag själv inte har ett skit med det hela att göra: men visst, i mitt nästa liv så skall jag komma tillbaka för bättring & bot... :rolleyes:

ja folk trodde ju att det var du med tanke på att det var din buss. men som sagt den kan ju köras av fler än du. :va

Och NEJ!! jag hetsar inte upp mig för detta på något sätt då liknande sker dagligen på Bulten samt andra vägar varför man får köra efter den vetskapen: men visst, bra är det inte!!

det har du ju väldigt rätt i, och jag tror inte speciellt många hade brytt sig, eller om ens fotografen hade bemödat sig med att slänga upp bild på förövarens fordon om det hade varit en lastbil el fiat uno. Nu råkade det vara din och ja då är det ju klart att folk vill spy galla lite extra :D
 

007

.
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
.
Körde bulten för 1 timme sedan, och kan rapportera att det är kruttorrt i denna legendariska kurva nu. Inte ett gruskorn.
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Jag som trodde jag var för sent ute. Underbart att äntligen komma med på bild. Tackar. Kan man få den: IMG_8121?

Visst kan du det, om du skickar mig ett mail med dina epostuppgifter så skickar jag bilderna.
Försök undvika Hotmail för de får inte ta emot så stora filer.

Underbara bilder :tummenupp

Tackar :)



Ang bilen i första inlägget så kommer iaf jag att lägga ut alla som kör som krattor, lite en hall of shame. Har inget med vems bilen är eller inte.
har bara att göra med att föraren kör som en sopa.

sedan så är vägbanken så brant just där att bottenplattan lätt tar i vilket gör det extra korkat att köra som ett pucko.
har sett åtminstone en som nästan drog av när han gick ner i vägbanken och inte kunde få upp högerhjulen ordentligt eftersom det var för hög asfaltskant.
resulterade också i en massa grus o skit på vägen.
skitbra för alla som kommer efter, smattrar rejält i plåt och plast.
snygga stenskador efter sådant.

Brukar ta några timmar sedan brukar det vara bortkört igen.
men det är ju inte roligt när skräpet är där.
 
Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
ligger ju ett ordentligt sömnpiller ute på tuben..en försmak av en såndär vrida rulle film av han den där..ja..ni vet...:D:gnissla
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Last edited:

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Kan du hoppa upp och sätta dig på!! :krama



"kör som krattor"

Känner mig nästan manad att testa hur mycket fortare det skulle
gå med Imprezan om man genade brutalt i varje kurva istället för
att glida lugnt och enkelt på vägen som mormor på väg till ICA: :banana

Sen som du säger att du kommer att fortsätta att lägga ut bilder
på bilar mm så stör inte det mig det minsta: men tänk om det stör
fel person då?? :D Då kanske den person lägger ut dig, fast då
på slingerbulten i väntan på en lastbil eller något!! :krama
(läses med grov ironi och inget annat)

Jaha så nu står du och hotar folk här igen ?
skitbra kille du är grabben !

Den som körde kör som en jävla klant !
Det är ett faktum inte mycket attt orda om ellerhur.

vill du ta din impreza och köra som en jävla klant så gör det, det är inget jag varesig tänker göra något åt eller så men fotar jag det kommer det stå "stockholms sämsta bilförare ?" och bli utlagt.
och försöker du gena i den kurvan skulle jag rekomendera dig att ta en titt på hur hög asfaltskanten är innan.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top