Bulten 2011-10-15

Gixx-net

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade Trico -10
Vem stod med en röd Ducati Monster (?) och fotade i em, strax ovanför Rosenhillm? Vill se bilderna!
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Om det var en hypermotard var det nog bromsok. Var det du som låg bakom mig på Huddingevägen vid halv tre? Grymt snygg hoj i så fall. :tummenupp
 

Gixx-net

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade Trico -10
Kan varit jag, tack! Ok....var nog ingen motard, dock. Var det du däremot som åkte på bakhjulet med en motard på H-vägen, framför mig :)
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Kan varit jag, tack! Ok....var nog ingen motard, dock. Var det du däremot som åkte på bakhjulet med en motard på H-vägen, framför mig :)

Nej, men han var i sällskap med mig, jag kör en röd CBR954. Ni åkte bakom oss när vi svängde in på Pålamalmsvägen, sen svängde vi ner till Tullinge flygfält.
 

Gixx-net

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade Trico -10
Ok:):) å jag körde bara efter...., fick vända... skulle ju ner till bulten... (norr/västerortsbo).
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ok:):) å jag körde bara efter...., fick vända... skulle ju ner till bulten... (norr/västerortsbo).

Nä vad synd, hade du fortsatt hänga på oss hade du kunnat vara med och leka på Tullinge flygraka. Eller så hade jag visat hur du kommit ut till bulten, Pålamalm leder dit så du var på rätt väg! :)
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Nä vad synd, hade du fortsatt hänga på oss hade du kunnat vara med och leka på Tullinge flygraka.

Jaha så det finns fortfarande möjlighet att åka där då ? sist jag va där kom nån bil omgåendes och gnällde .. det va iofs nått år sedan .
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jaha så det finns fortfarande möjlighet att åka där då ? sist jag va där kom nån bil omgåendes och gnällde .. det va iofs nått år sedan .

Kanske inte helt lagligt och man får terrängköra in. Idag dök det upp en granne vars 6åriga dotter vaknat av ljudet från motorcyklar (typ kl 2 på dan)
KATASTROF enligt honom, som skulle ringa polisen. Men han hade nog inte numret för dom kom aldrig. :)
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Kanske inte helt lagligt och man får terrängköra in. Idag dök det upp en granne vars 6åriga dotter vaknat av ljudet från motorcyklar (typ kl 2 på dan)
KATASTROF enligt honom, som skulle ringa polisen. Men han hade nog inte numret för dom kom aldrig. :)

Själv tycker jag att det verkar vara skitsmart att bosätta sig 5cm från ett gammalt nedlagt flygfält... Ja menar (under den korta stund jag var där i lördags) så:
1. Träningslandade de inte med en helikopter en bit bortanför oss...
2. Var det inte någon som körde järnet med sitt radiostyrda flygplan en bit bortanför oss...
3. såg det ju inte ut att förekomma någon byggtrafik där heller dagligdags, eftersom som hela området var i "mint condition"...
4. övningskörde de inte med lastbil till vänster om oss...

Min slutsats är: Jag tror att det är skittyst på Tullinge dygnet runt - not!

Min slutsats nr.2: 6år gammal och sover klockan två på dagen? Hur länge hade familjen med henne på festen kvällen innan eftersom som hon som 6-åring fortfarande behövde sova middag?

:va
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top