Bulten 21 Sep

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Här är några av mina bidrag, blev inte så många då jag vart distraherad av alla tokstollar :tungan
Får ju för 17 handsvett av hur vissa kör!

Tack till Gubblasse och ni andra som var med och förgyllde min söndag!
Det hans med både grussopning (dum bilist som åkte rally), trädklättring och skratt. :tummenupp
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    201.1 KB · Visningar: 247
  • 8.jpg
    8.jpg
    188.3 KB · Visningar: 117
  • 7.jpg
    7.jpg
    193.1 KB · Visningar: 215
  • 6.jpg
    6.jpg
    201.5 KB · Visningar: 130
  • 5.jpg
    5.jpg
    178.8 KB · Visningar: 235
  • 4.jpg
    4.jpg
    164.9 KB · Visningar: 137
  • 3.jpg
    3.jpg
    229.5 KB · Visningar: 130
  • 2.jpg
    2.jpg
    213.1 KB · Visningar: 262

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Goa ni är som fotar och stressar upp med bilder att snegla på när man kommer hem och fått i sig en kopp java. :) Trist att man alltid lyckades ha något framför så det blev minimalt med attack...meeeeen, det var nog lika bra idag. :)

Soppatrullen - :yoparty

/J
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Ja.. .fasiken... man vart ju lite "överumplad" när man kom där... först en "massa" människor med hojar i ytterkurvan... så undrar man vad som står på... så blickar man ut på åkern... Där står ni och "skjuter" ;-)

Borde ha "fattat"... eftersom man själv har legat och smygit med "gluggen" utmed Bogesundsvägen i sommar... nu var man ute och luftade hojen själv och vart lite överumplad... och dessutom två misslyckade "slangsningsförsök" i kurvan:rodnar

PM nästa gång ni skall ut... vore kul att hänga med och fota lite... tänkte stanna på returvägen, men... men... Kul med bilderna... :)
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Ja.. .fasiken... man vart ju lite "överumplad" när man kom där... först en "massa" människor med hojar i ytterkurvan... så undrar man vad som står på... så blickar man ut på åkern... Där står ni och "skjuter" ;-)

Borde ha "fattat"... eftersom man själv har legat och smygit med "gluggen" utmed Bogesundsvägen i sommar... nu var man ute och luftade hojen själv och vart lite överumplad... och dessutom två misslyckade "slangsningsförsök" i kurvan:rodnar

PM nästa gång ni skall ut... vore kul att hänga med och fota lite... tänkte stanna på returvägen, men... men... Kul med bilderna... :)

Håll utkik i Jag ska ut och fotografera tråden =)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vart det nå bilder på mig o mitt bihang??? Kom igen alla som fotade... Lägg upp bilderna... :D :p
O damn vilket grustag bulten var idag... Inte alls kul... Man vart ju skraj i ett antal kurvor...
Skönt att se att det sopas ibland... Hihi
 

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Ort
Nu i Bästa Svängen!
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Vart det nå bilder på mig o mitt bihang??? Kom igen alla som fotade... Lägg upp bilderna... :D :p
O damn vilket grustag bulten var idag... Inte alls kul... Man vart ju skraj i ett antal kurvor...
Skönt att se att det sopas ibland... Hihi


Vart hittade du gruset nånstans? Tyckte den va hur smutt som helst.

Men lite bilder på mej själv vore kul, åkte ju flera ggr fram och åter, så nånstans borde man väl ha fastnat.

Är det förresten nån som har några bilder från i onsdags?
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Håll utkik i Jag ska ut och fotografera tråden =)

Jepp... kollar av den... lägger den som favorit... (åker ni något i samband med fotosessionerna... alltså, typ... drar till olika platser och fotar)

Vart det nå bilder på mig o mitt bihang??? Kom igen alla som fotade... Lägg upp bilderna... :D :p
O damn vilket grustag bulten var idag... Inte alls kul... Man vart ju skraj i ett antal kurvor...
Skönt att se att det sopas ibland... Hihi
Men... då måste "soppatrullen" ha varit ute precis innan jag åkte ett par resor på bulten... var ju kanon idag... t om "tullingevägen" var ju strålande :)
 
Last edited:

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jepp... kollar av den... lägger den som favorit... (åker ni något i samband med fotosessionerna... alltså, typ... drar till olika platser och fotar)

Nä eller nån åkte iväg o tog en repa.. annars höll vi till på samma ställe!
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Jerry .. va f-n gör du så långt hemifrån hela tiden ? Har ni inga vägar i v-ås ?

(Snygg avtar vampyrtrollet ;) )

Anna .. snygga bilders som vanligt .. :tummenupp kul att gubbarna gjorde någon nytta på vägen för en gångs skull :)
 

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Södertälje
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Brudarna e lite snabba här, vi gubbar kommer efter i en liten skock, kommer upp några bilder till, fick varjefall en chockrosa hjälm på film.

>>Eric
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Appropå när folk är ute och fotar så fanns det en informationstråd för just detta här men någon smart människa tyckte att den gjorde sig bättre under träffar och samåkning och flyttade på den .. så kolla där .. kanske någon som skriver i den ..
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vart hittade du gruset nånstans? Tyckte den va hur smutt som helst.

Men lite bilder på mej själv vore kul, åkte ju flera ggr fram och åter, så nånstans borde man väl ha fastnat.

Är det förresten nån som har några bilder från i onsdags?

Nu ska inte du vara sådan... Jag såg massa grus överallt... *asg*
Kanske ska skaffa linser ändå?? :p
Men det gick ju bra att köra så egentligen var det ingen fara med gruset heller... Hehe

(Snygg avtar vampyrtrollet ;) )

Ja men visst är den... :D

Ett stooooort tack till den eminenta fotografen... :D

Brudarna e lite snabba här, vi gubbar kommer efter i en liten skock, kommer upp några bilder till, fick varjefall en chockrosa hjälm på film.

>>Eric

Min är iofs inte chockrosa... Fast den är nog mer rosa än många andra rosa iofs... Hmmm...
*håller tummarna för bilder på mig* ;)

Nån som fick mitt Bihang med rött/svart/vitt hjälm och rött/svart ställ o silverhoj på bild????
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jerry .. va f-n gör du så långt hemifrån hela tiden ? Har ni inga vägar i v-ås ?

Jag var halvvägs, tog en fintur på Millen för lite tjöt med polarna vid endurobanan i Etuna, solen sken och jag passade på att åka lite småvägar mot Södertälje så man slapp E20 - och kräftmackorna på Rosenhill är bara för smarriga. :D

Vi lär prata enduro någon dag, klurar på att leta mig ut på det där spåret på södertörn som leder till Rosenhill, blir alltid lite avundsjuk på lirarna som kommer in till fiket leriga och glada när man sitter där i gimp-suiten. :D

/J
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Tack för en trevlig dag. Tyvärr så fick jag bara med ett suddigt troll. Kommer senare i albumet om ett par timmar. Kika på rariteterna så länge :)
 

Bifogat

  • duc.jpg
    duc.jpg
    209.3 KB · Visningar: 107
  • rg.jpg
    rg.jpg
    216.3 KB · Visningar: 237

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tack för en trevlig dag. Tyvärr så fick jag bara med ett suddigt troll. Kommer senare i albumet om ett par timmar. Kika på rariteterna så länge :)

Inga problem... Suddigt troll funkar oxå... Har ju knappt några bilder alls på mig o hojen så... Nästa år får det bli mer köra bulten o bli fotad.. Haha... Kanske tom hinner några gånger till iår... Börjar dock bli lite väl kallt ute... O grusigt osv...
*gnällig* :tungan
 

Henrol

Jag har lärt mig allt jag kan
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Yamaha Fazer 600 -99
Tack till alla som var på plats i fotokurvan idag!

Jag stod och övade på panoreringen med min lille kamera och det gick väl sådär kan man säga...
Men finns säkert någon som blir glad åt en halvdassig bild ändå :tummenupp

Här har ni!
 

Pabbe

BIKERBOYZ MEDLEM
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Nära Bulten
Hoj
KTM DUKE 690
ja lovar o köra saktare nästa gång så du hinner fota mig :D
d va ja som stannade o pratade ida föresten med svart röda R1,an
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top