Bulten, tidskval tors 25/5

IronMike

Guest
Inget för moraltanter..

Kl 14.00 kommer paraplytjejjerna .. första repan går vid 15 snåret, samling 14.30 vid gamla shell som är nerlagt. Nya depån är rosenhill.

Vilka mer ska delta ?

De kanske blir lite film också, en kameraman eller två kommer vara på plats, de ska plåtas lite pheta knäskrap och powerwhelies över skymda krön. I dagsläget är vi ett par startklara, men ju fler desto trevligare.

:corn

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Men isses, lider du av brist på uppmärksamhet nu igen.

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
IronMike skrev:
2180747 Inget för moraltanter..

Kl 14.00 kommer paraplytjejjerna .. första repan går vid 15 snåret, samling 14.30 vid gamla shell som är nerlagt. Nya depån är rosenhill.

Vilka mer ska delta ?

De kanske blir lite film också, en kameraman eller två kommer vara på plats, de ska plåtas lite pheta knäskrap och powerwhelies över skymda krön. I dagsläget är vi ett par startklara, men ju fler desto trevligare.

:corn

En trad som denna behovs! :tummenupp

Fa ja va me? :confused: :Bugar
I sa fall kan vi n'o'ta hela morgonen, foer du aer ledig?

Mike detta aer om vi overlever Bogesund Challange fran dagen innan? :7peta

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det lär blir dåligt med toppförare där, då det är Gotland Ring OCH Sviestad-SM samtidigt. Men det blir väl ungefär som håkki-VM. Vilken sopa som helst kan vinna.

RedBaron

Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
sandstream skrev:
2180964 Det verkar vara kroniskt.
Själv ska jag köra en Bonneville -63 till meken på torsdag. Högerväxling is Da Shit. :yoparty

Eller...nähä...kanske fel tråd för att folk ska tycka att man är ball då... :död

IronMike

Guest
Mattias skrev:
2180955 Det lär blir dåligt med toppförare där, då det är Gotland Ring OCH Sviestad-SM samtidigt. Men det blir väl ungefär som håkki-VM. Vilken sopa som helst kan vinna.
hårda killar kör fort på gatan :7peta isle of man e phett, gp är för bögar.

--

de e alltid lika kul när folk tar en på allvar ordagrant.

ska jag omformulera mig: vi ska ner å köra lite på bulten, kanske neråt mörkö. vem som helst kan åka med, och det är ingen tävling med tidtagning..även om de finns ett stop-ur med under passagerarsadeln.

:)

Last edited:

RedBaron

Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Faen man skulle kanske vända norrut med Träbonnen istället. Har någon gjort Sub-5 med trumbromsar som inte justerats på 14 år ?

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
detta känns ju lite som ett smörgåsbord för farbror blå :confused:

Hade vart kul o åka me er på bulten nån gång o se om man har nån sportmössa över huvud taget, får nog ruva i norrland ett tag till

IronMike

Guest
Swedie skrev:
2183047 IronMike, sluta... eller besök en annan sajt.
"ska jag omformulera mig: vi ska ner å köra lite på bulten, kanske neråt mörkö. vem som helst kan åka med, och det är ingen tävling med tidtagning..även om de finns ett stop-ur med under passagerarsadeln."

:rolleyes:

rBy skrev:
2180788 En trad som denna behovs! :tummenupp

Fa ja va me? :confused: :Bugar
I sa fall kan vi n'o'ta hela morgonen, foer du aer ledig?

Mike detta aer om vi overlever Bogesund Challange fran dagen innan? :7peta
Ja såklart :tummenupp ..är ledig, kan åka morgonen också, någonannanstans, sen bulten på eftermiddagen.

IronMike

Guest
R1 wannabe skrev:
2182414 Behöver ni funktionärer?
Haha ska du stå med målflagga :rofl nejdå, det blir ingen tävling som alla trodde när man skrev me glimten i ögat. Vi ska ner å busa lite, thats all, haka på en sväng..eller e du helt hojlös?

Chii skrev:
2183074 detta känns ju lite som ett smörgåsbord för farbror blå :confused:
Dom är välkomna dom också...

Jag älskar kling å klang :tungan ..kanske blivande kollegor, om dom inte kuggar mig på nästa psyktest på phs.

IronMike

Guest
Hoztic skrev:
2183147 Men inte skulle dom väl kugga dig på psykprovet? :va :rofl
Haha nejdå, jag e stabil. Jag e helt laglydig, gillar inte vapen å våld eller köra för fort :rolleyes: fri från fördommar e man ju också. Såå ;) Haha nejdå, ironiserar lite som vanligt. Tror dom behöver lite dubbelmoral thats all. Får bra kontakt med folk irl, inte som på internet - där man är anonym pajas.

Iaf...

Alla som vill haka på en sväng på torsdag e välkomna, vi är redan ett par stycken. Det blir kanske 3-4 vändor på bulten, de som inte vill åka så mkt där kan ju ta en fika medan de som vill kör lite fler vändor..

Sen kan man bege sig neråt mörkö...

Vidare mot gamla E4an, samt dra "askersund-vägen" i södermanlands län, sen antingen E4an hem (då är man hemma på 30 min) alt. åka mindre vägar hem.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hoztic skrev:
2183113 En dag? Det kraschas rätt flitigt där :( Och det dör väl en per år eller så på den där vägen :död

Jag bor inte i stan längre så jag har ingen vidare koll. Lika bra det.
Någon dag dör det nån som sitter på detta forum och skojar om att mäta penisstorlek på bulten. Snälla snälla, kör med vett i skallen

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!