busringningar

HanneZ

Guest
MatteKholm skrev:
Jag skulle vilja att man kunde välja att inte ta emot samtal med 'skyddat nummer'. Det är ändå bara massa försäljare å skit!
Det går bara att spärra utgående samtal, inte ingående. Snackade med min kompis från telia om de me =)

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Jag hade surat till ordentligt och dragit till med en polisanmälan så får man tjaffsa lite med dom så gör dom spårningen gratis! :fatta!

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Skrattade säkert i två min åt porttelefonen. Ganska felkopplad.
Jag har ett problem med att jag har Ett ganska stort glassfabriks gammla nummer. Ringer säkert 5-10 samtal och man måste förklara för alla att glassfabriken bytt nummer. Då frågar dem om jag kan det nya nummret. Varför skulle jag kunna det?? Kanske ska ta reda på det. Börjar bli tjatigt. Kanske ska snacka in på telesvar:

Det nya nummret till "....." är "......". För dem som vill snacka med mig, spela in ett meddelande på svararen.

För att inte vara alltför OT. Dra ut telefonen på nätterna som dem säger. Annars kan du ju alltid lägga av luren om det fungerar fortfarande. Hoppas det löser sig!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Svara snabbt: -Jag vet var du bor din lilla jävel, ich när jag är klar med dig kommer inte ens din mor att känna igen liket!. Men du måste va snabb så dom inte hinner lägga på!.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Daredevil88 skrev:
nej nej nej nej nej nej :4skrika JAG LOVAR !!!! DET BRYTS INTE PROVA SJÄLV FÖRST!! :tummenupp

jo jo jo jo jo jo jo jo. Det bryts vist.
Förresten så kommer du också att få manligare röst efter puberteten :tummenupp

gladh

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Det är ju där poängen kommer,,,,
i förrgår och igår så ringde det på mobilen mitt i natten,,,,
100% säker på att det är samma j'vla idiot och jag vägrar låta mig knäckas av något psykfall..........

det som ska knäckas e vederbörandes nacke de kan ni ge er F-N på,,,såfort jag vet vem det är smäller det.

kollade med telia igår om spårning,,kostar nästan 500:- att spåra 4V framåt
och ca:900 att spåra några veckor bakåt,sedan var det bara ca:80% chans att numret gick att spåra,,,,

en sak e säker,,,,,,,,,,,,,, jag ska gå till botten med detta.

Quaya skrev:
Gör som Silwer säger, dra ut telefonsladden om det ska behövas.

Jag menar att du kan säga till dina polare/säktingar att du drar ut din telefonsladd varje kväll så dem är medvetna om detta och är det något speciellt dina polare/släktingar vill så är det bara ringa dig på mobiltelefonen.. eller har jag fel?

Det är ju bara till att dra ut telefonsladden några helger framöver sen märker dem väll att du har gjort så också orkar inte dem där "busringarna" att ringa fler gånger utan dem hittar en annan att störa.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife