Ja och nej. Ska du ha ett färdigt set med handtag med inbyggd värme så ja, då är de i regel tjockare än orginal. Men om du istället köper lösa värmeslingor som du limmar på styret så kan du dra på orginalhandtagen över dessa och då bygger det inte mer än ett par millimeter.Jimsan skrev:2421028Värmehandtag är ganska mesigt men kan vara väldigt skönt men det jag
undrar är om alla handtagsvärmare är tjockare än orginalhandtagen?
sgtpepper skrev:2421058Ja och nej. Ska du ha ett färdigt set med handtag med inbyggd värme så ja, då är de i regel tjockare än orginal. Men om du istället köper lösa värmeslingor som du limmar på styret så kan du dra på orginalhandtagen över dessa och då bygger det inte mer än ett par millimeter.
Jag har värme handtag på min hoj och kan då inte påstå att mina handtag är grövre än på nån annan hoj jag kört...
Jimsan skrev:2421127Låter som en bra ide, tack för tipset
Låter bra, fabrikat? Är det on/off eller finns det olika lägen?
Roberth skrev:2421666Jag har byggt enligt denna princip http://web.telia.com/~u31710066/tips.html Det funkar riktigt bra och kostnaden var 2-300kr.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |