Von Vettet
Ny medlem
Eftersom jag är något fåfäng så undrar jag om det finns någon trevlig själ härinne som är intresserad av ett byte med mig. Det jag har att erbjuda är följande: Ett raceställ av märket SPYKE(helställ) med puckel på ryggen. Färgen är vit/blå/svart. Stället köpte jag i juli-03 för 9900kr. Anledningen till att jag vill byta är att jag bytat hoj och har nu helt andra färger. Tidigare hade jag en vit/blå gsx750R-99 och nu har jag en gixxer 1000R svart/koppar.
Därför undrar jag om det är någon som vill komma med bytesförslag.Jag är 187 och 90 kg.
Det skinnställ som jag letar efter ska till mestadels vara svart möjliga inslag av andra diskreta färger.men helst svart och helställ..
Mitt ställ är i absolut nyskick.
Har ni ett som är något slitet så kan vi kanske komma på en lösning med £ i mellan.
Hör av er!!!
Därför undrar jag om det är någon som vill komma med bytesförslag.Jag är 187 och 90 kg.
Det skinnställ som jag letar efter ska till mestadels vara svart möjliga inslag av andra diskreta färger.men helst svart och helställ..
Mitt ställ är i absolut nyskick.
Har ni ett som är något slitet så kan vi kanske komma på en lösning med £ i mellan.
Hör av er!!!