spexarn
Alzheimers light
tänkte byta drevhållare på min cbr som är en 99. men tänkte byta till 97, varav det finns mycket mer drev att välja på då? någon som gjort det, och vet hur man gör, och var man kan fixa en 97:as drevhållare?
Wiseguy skrev:2121454Nu kanske jag bara är trött, men menar du bakdrevshållaren som sitter i bakfälgen eller menar du den utgående axeln som framdrevet sitter på ?
Men passar inte 97ans drev på 99 har för mig detspexarn skrev:2121703oj, skrev kanske lite dumt, ,bakdrevshållaren yes
SPID skrev:2121724Men passar inte 97ans drev på 99 har för mig det
Om jag inte minns helt fel så ska dom äldre passa endå är ganska säker på detspexarn skrev:2123121nu kom jag inte ihåg vilka modeller det var , men det kanske är en ännu äldre bakdrevshållare man ska ha? men när man ringer runt och ska få tag på drev så finns det en uppsjö till äldre , men inte till min
SPID skrev:2123207Om jag inte minns helt fel så ska dom äldre passa endå är ganska säker på det
varför bytta drev,,,? ska du leka på bakhjuletspexarn skrev:2123211ok, då ska jag ta och fixa en sån, så det blir nån ordning . thx
SPID skrev:2123216varför bytta drev,,,? ska du leka på bakhjulet
Jag hade ju 42 men tog 45 och det blev kanon har så kul där uppe i luften nuspexarn skrev:2123219ja visst .. från 42 till 52.. så det är inte så farligt,, tycker bladen är så tråkig orginal
har också för mig det honda vtr passar ocksåKamikaze kid skrev:2123230Dom passar rakt över...
Men är det olika bultmönster på -97 -99???
Det är väl också samma så dreven ska passa på allt från -92 -99 så vitt jag vet!
SPID skrev:2123233har också för mig det honda vtr passar också
Kamikaze kid skrev:2123230Dom passar rakt över...
Men är det olika bultmönster på -97 -99???
Det är väl också samma så dreven ska passa på allt från -92 -99 så vitt jag vet!
spexarn skrev:2123291ja jag vet inte riktigt hur det ligger till , men när man ringer och frågar om drev och så..
" Ok, venomdrev har tyvärr inte drev till din årsmodell
Honda CBR 900 finns det 60 drev för årsmodeller 93-95 därefter börjar dom med 929/954 " sa en kille,
men jag hänger inte med.. det kanske är 95ans bakdrevshållare man ska ha då? eller kan nån säga var jag köper ett 52 kuggs bakdrev till en 99? ingen verkar ju ha . har frågat runt lite hit och dit ..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|