Rockmorsan
Långsamtgående fordon
Börjar bli dags att byta drivpaketet på min Suzuki GSX1250FA och vill gärna prova att göra det själv, eller ja det var tanken i alla fall. Sen gick in och kollade på mx24 vad jag skulle ha... och då blev tösen ledsen i ögat. Det finns ju hur många varianter som helst, med koder jag inte har en aning om och inga förklaringar. Så om någon skulle kunna ge mig en snabbkurs i vad jag ska ha och varför så blir jag himla glad. 
Jag tror mig veta att jag har O-ringskedja nu, thats it. Jag frågade någon hojkille i en butik en gång och då lät det som att alla nyare sportigare hojar har O-ringskedjor. På mx24 fanns det ju hur många varianter som helst av olika bokstäver och siffror. Prisklassen låg ju också spännande mellan typ 200 spänn och 2800... vad är skillnaden då?

Jag tror mig veta att jag har O-ringskedja nu, thats it. Jag frågade någon hojkille i en butik en gång och då lät det som att alla nyare sportigare hojar har O-ringskedjor. På mx24 fanns det ju hur många varianter som helst av olika bokstäver och siffror. Prisklassen låg ju också spännande mellan typ 200 spänn och 2800... vad är skillnaden då?