MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nu MÅSTE ju våren var här snart, alltså är det dax att fixa till hojen inför sommaren.
Dessvärre såg det ut som om båda packboxarna behöver bytas på Bladen när jag va o hälsade på den för 2v sen. Så frågan är ju hur man ska lösa det?
Lämna in hela hojen och få det fixat?
Plocka bort framgaffeln och lämna in den?
Plocka isär framgaffeln och försöka byta själv?
Finns det något bra ställe man kan vända sig till om man vill lämna in grejerna och få det gjort? Känns inte så lockande att lämna in framgaffeln på Lelles faktiskt...
Nån som har gjort en liknande operation tidigare och vet hur pass svårt det är?
Dessvärre såg det ut som om båda packboxarna behöver bytas på Bladen när jag va o hälsade på den för 2v sen. Så frågan är ju hur man ska lösa det?
Lämna in hela hojen och få det fixat?
Plocka bort framgaffeln och lämna in den?
Plocka isär framgaffeln och försöka byta själv?
Finns det något bra ställe man kan vända sig till om man vill lämna in grejerna och få det gjort? Känns inte så lockande att lämna in framgaffeln på Lelles faktiskt...
Nån som har gjort en liknande operation tidigare och vet hur pass svårt det är?