Här har ni våra grupper. Det är av yttersta vikt för säkerheten på våra körningar att man anmäler sig i rätt grupp. Finns det inte plats i den gruppen man ska köra i, anmäler då inte i en annan!
Då får ni stå ert kast och invänta nästa körning.
I stort sett på varje körning är det någon som medvetet anmält sig fel pga platsbrist. Det är respektlöst och korkat!
Haj!
Lyckades snärja en plats till SRW den 17e.
Dock fanns det bara röd kvar, och eftersom jag är ny på bana(bara kört 1 gång)
så vill jag MYCKET gärna byta till gul.
Så om någon känner sig manad vore jag tacksam..
Eftersom du körde tävling på Falken i Söndags så borde du kvala in i Röd grupp. Eller ta en plats i Vit så ska jag lotsa runt dig ett par varv.Jag kan tänka mig att byta om de på plats godkänner det
Eftersom du körde tävling på Falken i Söndags så borde du kvala in i Röd grupp. Eller ta en plats i Vit så ska jag lotsa runt dig ett par varv.
Vågar man tävla i RR så vågar man köra i Vit gruppVåga inte riktigt hoppa rätt till vit men att byta till mig en i röd går nog bra
funkar de nåt vidare så kanske du får lotsa mig runt nästa gång
Vågar man tävla i RR så vågar man köra i Vit grupp
Släppt min plats i gul
O tar vit?...
mvh,
Sydskanes Emse
Japp om nu nån vill ha min gula ligger kvar än
Ska du köra?
Jupp... i röd.
Ok. Då ses vi där
Står lite mitt mellan alla grupper nu känns de som. Kunde inte riktigt avgöra om jag kändes snabb nog för vit så tog så boka gul för o ta de lite lungt (alla röda slut). Men skulle passa bättre med röd/vit har jag kommit fram till vid närmare eftertanke.
Så får se om Taliz hör av sig o vill byta på plats om de där säger ok, eller om nån tar min gula nu ikväll
Anmäla till röd grupp när man bara har kört en gång är inte så smart....
Är man desperat så är man fortfarande fantastiskt korkad om man resonerar som du! Slutet gott allting gott, men tänk dig för nästa gång.Sant, men är man desperat så är man. Och det ser ju ut att lösa sig.
Är man desperat så är man fortfarande fantastiskt korkad om man resonerar som du! Slutet gott allting gott, men tänk dig för nästa gång.
Det är resonemang som ditt som gör att man bara vill lägga ner verksamheten...
Moahahhahahahahahhaha
Givetvis kan även Instruktörer dabba sig, men förhoppningsvis sällan
Så fort det kommit upp på hemsidan, kommer saker o ting att "tuffa" till sig.
Senaste körningen hade vi 3-4st i Vit och 2st i Röd som aldrig kört Intro , någon hade möjligen "kört bana" innan... det ställer inte bara till det på banan, utan även för alla andra i gruppen då vi Instruktörer lägger upp info och "utbildning" efter grupp. Kommer det ett Grönbär i Röd, så faller hela gruppens info-möjlighet då vi måste lägga all tid på Grönbäret, o alla blir sura! Till detta kommer även riskerna (eller först o främst).
Detta kommer snart ej accepteras och man blir betalningsskyldig utan att få gazza.
Givetvis kan även Instruktörer dabba sig, men förhoppningsvis sällan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |