Byte av däck i Falun/Borlänge

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Är det någon som känner till en trevlig firma i Falun/Borlänge eller i närheten som inte börjar gorma och skrika/ta ut ockerpriser om man kommer med moppen och däck?

Har inhandlat nya sulor från Tyskland och har inte tillgång till depåstöd för att ta av hjulen. Jag vet, ring och fråga men man är ju lat.. :hihi

Jag vet att Gunnars i Blge (Dekkpartner?) kränger på och av däcka på lösa fälgar iaf.

Alla tips mottages tacksamt!

CBR_Falun skrev:
2246536Alla tips mottages tacksamt!
Om du inte har lösa hjul blir det nog svårt på en däckfirma. Ovanstående tips är nog gångbart, annars får du väl höra med MC-Jansson. Motobikers är inte så förtjusta i att lägga om "tysk-däck".

Annars får du låna mina prylar å göra det själv, har ingen kompressor för tillfället bara :rolleyes:

Bildemonteringen? Det var som...

@Jåke, nja, jag är helt enkelt för slö för att hålla på att kränga av och på däck själv :lol

Synd att Affes konkade, dom bytte "tysk"-däck utan att knota och utan att man behövde komma in med lösa hjul. Får la lyfta :arsele ur vagnen och leta på telefonskrället och börja beta av listan.

Tack för tipsen!

Dom balanserar däcken också =) Om det nu inte är standard. Jag är iaf nöjd =)

Mc-jansson :tummenupp Köpte mina på mcdackonline.com. Inget tjafs över det. De tar 150:- om du kommer med löst hjul. Sitter de på så kommer jag inte ihåg vad de sa om priset.

Last edited:
Aphex skrev:
2249423 Mc-jansson :tummenupp Köpte mina på mcdackonline.com. Inget tjafs över det. De tar 150:- om du kommer med löst hjul. Sitter de på så kommer jag inte ihåg vad de sa om priset.

Jamen det är ju fullkomligt lysande! :banana Då ska jag ringa dit imorrn. Har fått en helt fantastisk huvudvärk och ont i halsen och eftersom man är kille så är ju det lika med dödligt sjuk.. :gnissla

Tack igen för alla tips!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...